پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تصاویر/فعالیت گروه جهادی تبلیغی مرصاد در پیاده روی اربعین پایانه مرزی مهران

​حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام باقر (ع) کامیاران گفت: اربعین حسینی و اجتماع میلیونی مسلمانان زنگ خطری برای دشمنان اسلام به ویژه زیاده خواهی ها و آرزوهای پوشالین رژیم جعلی اسرائیل است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام سیدجلال حسینی، شب گدشته در جمع بسیجیان شهرستان کامیاران ضمن عرض تسلیت اربعین حسینی و نیز شهادت 2 تن از بسیجیان شهرستان سروآباد به دست عوامل ضدانقلاب، اظهار داشت: اربعین حسینی و اجتماع میلیونی مسلمانان زنگ خطری برای دشمنان اسلام به ویژه زیاده خواهی ها و آرزوهای پوشالین رژیم جعلی اسرائیل است.

مدیر مدرسه علمیه امام باقر(ع) کامیاران با اشاره به اینکه پیاده روی اربعین حسینی نمایش اقتدار امت اسلام است، ادامه داد: این همایش و رزمایش بی نظیر در تاریخ بشریت به حدی مهم و استرتژیک شده که بسیاری از چهره های مسلمان و غیرمسلمان درباره آن نظرات و ایده های قابل توجهی دارند.

حجت الاسلام حسینی در ادامه سخنان خود گفت: پروفسور الکساندر دوگین نظریه پرداز، نویسنده و  استراتژیست روس درباره راهپیمایی عظیم اربعین حسینی می گوید: «پیاده روی اربعین نشانه ای مهم از آمادگی برای یک تحول معنوی جهانی و آخرالزمانی است. من به عنوان یک مسیحی ارتدوکس با رویکرد آخرالزمانی انقلاب اسلامی که خود را حرکتی آماده گر برای ظهور مسیح و مهدی می داند، موافقم و امیدوارم با آن حادثه عظیم که پیروان همه ادیان منتظر آن هستند، فاصله زیادی نداشته باشیم. پیاده روی اربعین به یک حادثه آخرالزمانی شباهت بیشتری تا یک حادثه عادی و معمولی دارد. ما و همه کسانی که در جستجوی عدالت و معنویت در دنیای ظلمت و ستم زده مدرن هستیم باید با همدیگر متحد شویم و این پیاده روی جلوه ای از این اتحاد است».

وی اضافه کرد: بسیاری از نظریه پردازان جهان غرب درباره راهپیمایی اربعین حسینی اظهار نظر می کنند نشان از اهمیت این مهم در جهان اسلام و پیرامون دارد، لذا باید در هرچه باشکوه برگزار کردن این روز بزرگ در تقویم اسلامی از هیچ کوششی دریغ نکنیم.

مدیر مدرسه علمیه امام باقر(ع) کامیاران با اشاره به اینکه اربعین امسال بسیار متفاوت تر از اربعین های سالهای پیشین است، اظهار داشت: اربعین امسال به واقع رزمایش جهان اسلام و دوستداران اهل بیت علیهم السلام در برابر تروریستها، جریانها و گروه های منحرف و ضددینی است. این اجتماع بزرگ انسانی که میلیونها نفر در آن شرکت دارند، زمینه ساز هراس و ترس دشمنان وحدت جهان اسلام می شود.

حجت الاسلام حسینی افزود: اگر از منظر فردی به مسئله راهپیمایی اربعین حسینی نگاه کنیم، متوجه می شویم که طی طریق این راه، نوعی خودسازی و زیرپا گذاشتن هوای نفس انسان محسوب می شود. بنابراین شرکت در این آیین اسلامی از نظر فردی تاثیرات عمیق روحی و عرفانی بر روی فرد زائر دارد.

مدیر مدرسه علمیه امام باقر(ع) کامیاران در چایان بیان داشت: اجتماع اربعین حسینی چندین برابر بیشتر از جمعیت حجاج در مناسک حج است و بی شک در سالهای آینده این جمعیت بیشتر و بیشتر می شود که این خود نشان می دهد که اعتماد جهان اسلام به سران آل سعود که خود را خادمین خانه خدا و مسجد الحرام می دانند روز به روز رو به افول است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha