پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
عرب

حوزه/ عضو هیئت‌امنای موکب امام زمان (عج) مهدی‌شهر مستقر در کربلای معلا از اسکان روزانه بیش از ۱۵۰۰ زائر در این موکب خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان به نقل از موکب رسانه‌ای فجر استان سمنان، شیردل عرب، از آغاز خدمت‌رسانی ستاد اسکان این موکب از روز دوشنبه 30 مهرماه خبر داد و اظهار داشت: این موکب در هر شبانه‌روز میزبان بیش از هزار و پانصد زائر اربعین حسینی خواهد بود.

عضو هیئت‌امنای موکب امام زمان(عج) شهرستان مهدی‌شهر با بیان اینکه این موکب در مجاورت موکب‌های شهرستان‌های سمنان و دامغان در خیابان حر قرار گرفته، تصریح کرد: بیش از دو هزار تخته پتو، تشک، زیلو و بالش از شهرستان مهدی‌شهر به این موکب منتقل‌شده است تا حداقل امکانات رفاهی برای زائران اربعین حسینی فراهم گردد.

وی با اشاره به حضور ۳۵ خادم شامل ۲۱ خادم مرد و ۱۴ خادم زن در موکب امام زمان(عج) افزود: مردم شهرستان مهدی‌شهر بیش از ۲۰۰ میلیون تومان برای برپایی این موکب کمک کرده‌اند که نسبت به سال گذشته افزایش‌یافته است.

عضو هیئت‌امنای موکب امام زمان(عج) شهرستان مهدی‌شهر با انتقاد از عدم حضور مسئولان استان در زمان برپایی موکب خاطرنشان کرد: از مدیران استان که در مرکز استان اقدام به برگزاری جلسات متعدد در این رابطه کردند انتظار داشتیم برای ایجاد هماهنگی بیشتر در محل برپایی موکب‌ها حضور پیدا کنند.

وی با تأکید بر تلاش خادمان این موکب برای افزایش رضایت زائران تصریح کرد: موکب امام زمان(عج) مهدی‌شهر تا دو روز پس از پایان اربعین، آماده ارائه خدمت به زائران حسینی است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha