پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
پیاده روی زائران اربعین

حوزه/ فرمانده نیروی انتظامی گفت: پلیس براساس پیش بینی ها برای افزایش موج بازگشت زائران اربعین، تدابیر لازم را اندیشیده و آمادگی دارد.

 به گزارش خبرگزاری «حوزه» به نقل از قرارگاه مرکزی اربعین ناجا، سردار حسین اشتری، روز گذشته پس از ورود به استان ایلام از پایانه مرزی مهران و قرارگاه ترافیکی اربعین پلیس راهور به منظور نظارت بر تردد زائران بازدید کرد و این نظارت تا ساعاتی از بامداد امروز ادامه داشت.

فرمانده نیروی انتظامی در حاشیه این بازدید در جمع کارکنان حاضر در قرارگاه های اربعین پلیس های تخصصی، اظهار کرد: از زحمات همکارانم که به صورت شبانه روز در حال خدمت رسانی به زائران آقا ابا عبدالله الحسین (ع) هستند، تشکر و قدردانی می کنم.

وی تصریح کرد: براساس گزارشات و تجربیات سال گذشته موج بازگشت زائران از روز یکشنبه افزایش می یابد و آنچه مسلم است در برگشت این عزیزان  به کشور نسبت به خروج  حجم کار سنگین تر خواهد بود و بایستی تدابیری اتخاذ شود تا ان شاء الله مشکلی پیش نیاید.

فرمانده ناجا خاطر نشان کرد: الحمدلله امسال نسبت به سال گذشته برخلاف افزایش تردد خودروها در شرایط جوی شاهد کاهش 50 درصدی متوفی ها و در کل کاهش 67 درصدی تصادفات هستیم.

سردار اشتری از آمادگی پلیس با توجه به اینکه حجم کار در بازگشت زائران سنگین تر خواهد بود، گفت: رعایت مقررات آگاه سازی و اطلاع رسانی زائران به طور حتم در نتیجه کار پلیس تأثیر بسزایی دارد و موجب کاهش بار کاری این نیرو می شود.

فرمانده ناجا در خاتمه گفت: خدا را شاکرم که من و همکارانم در حال خدمت رسانی به عاشقان حسینی(ع) هستیم به طور قطع این کار خیلی بزرگ دارای اجر و ثواب بسیاری است

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha