جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آدینه

حوزه/حجت الاسلام برفر به وظایف طلاب در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی اشاره کرد و گفت: طلاب نیز باید علاوه بر شرکت در این راهپیمایی، به تبیین پیام های آن بپردازند تا دشمنان را از رسیدن به اهداف باز دارند.

حجت الاسلام ابوذر برفر در گفت و گو با خبرنگار «حوزه» در شیراز، با اشاره به اهمیت پیاده روی اربعین حسینی در ایجاد وحدت بین مسلمانان، اظهار داشت: راهپیمایی عظیم اربعین حسینی یکی از شعائر الهی است و این پیاده روی که سنت حسنه ای است از زمان ائمه(ع) وجود داشته و سفارش شده است.

وی با بیان اینکه راهپیمایی اربعین حسینی موجب عظمت اسلام و خواری دشمنان انقلاب شده است، افزود: در راهپیمایی اربعین عده بسیاری از اهل تسنن و دیگر مذاهب حضور دارند، البته دشمنان اسلام چشم دیدن این صحنه ها را ندارد به همین دلیل در صدد ایجاد تفرقه بین مسلمانان هستند.

وی با تاکید بر اینکه همه آزادگان عالم امام حسین (ع) را به عنوان رهبر خود قبول دارند، خاطرنشان کرد: همه مسلمانان اعم از شیعه و سنی و به سیدالشهدا(ع) عشق می ورزند.

حجت الاسلام برفر به وظایف طلاب در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی اشاره و خاطرنشان کرد: طلاب نیز باید علاوه بر شرکت در این راهپیمایی،  به تبیین پیام های آن بپردازند تا دشمنان را از رسیدن به اهداف باز دارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha