سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
حجت الاسلام محمدرضا شریفی خواه

​حوزه/ معاون پژوهش حوزه علمیه استان کردستان گفت: ایران تنها کشوری است که در مقابل استکبار به نمایندگی از همه مظلومان عالم ایستاده و موفقیت ها و پیروزی های بسیاری به دست آورد است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام محمدرضا شریفی خواه، صبح امروز در جمع معاونین و اساتید حوزه علمیه استان کردستان با اشاره به سالروز 13 آبان، اظهار داشت: 13 آبان روز مبارزه با استکبار جهانی و روز تبعید حضرت امام خمینی به ترکیه در سال 1342 و روز قیام و شهادت دانش آموزان تهرانی در سال 1357 است که در دوره های مختلف در این روز اتفاق افتاده و بر اهمیت آن افزوده است و هر سه جریان نیز به گونه ای به آمریکای جنایتکار مربوط می شود.

معاون پژوهش حوزه علمیه استان کردستان گفت: در سال های اخیر که دشمنی آمریکا با ملت ایران آشکارتر و عمیق تر گردیده اهمیت حضور ما در ابراز انزجار از این جرثومه فساد را دو چندان می کند؛ چرا که اولا: امسال چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی است و ثانیا: خصومت دولت جنایتکار آمریکا با نقض عهد در برجام و برگشت دادن یکطرفه تحریم ها علیه ملت ایران نشان از عمق خصومت استکبار دارد .

حجت الاسلام شریفی خواه ادامه داد: ایران تنها کشوری است که در مقابل استکبار به نمایندگی از همه مظلومان عالم و به حمایت ایشان ایستاده و موفقیت ها و پیروزی های بسیاری به دست آورده به حدی که هم اکنون با تمام مشکلات و سنگ اندازی ها باز هم رو به پیشرفت بوده و منزوی شدن آمریکا و مضمحل شدن صهیونیست ها را در دنیا در موارد مختلف شاهد هستیم و این نیست مگر به خاطر مقاومت ملت ما در 40 سال اخیر و حضور در صحنه هایی مثل 13 آبان ها که آثار آن در حال بروز و ظهور هرچه بیشتر است.

وی تصریح کرد: حال اگر در این برهه حساس تاریخ اگر ما میدان را خالی کنیم، صفین دیگری تکرار و امام احرار دوباره تنها خواهد شد و ظلم و ستم وجبهه باطل جان دوباره خواهد گرفت، لذا امسال سال سر نوشت برای جبهه حق و جبهه باطل خواهد بود.

 معاون پژوهش حوزه علمیه استان کردستان گفت: مبادا با غفلت تاریخی ما دوباره حق تنها مانده  و به زمین بخورد که دیگر قابل جبران نخواهد بود. ان شاء الله امسال ملت با بصیرت  به صحنه خواهند آمد و با اعتقاد راسخ به وعده الهی زمینه دریافت نصرت الهی را هموار خواهد کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha