شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد حسینی شاهرودی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کردستان با اشاره به اینکه تحریم نفت ایران باعث افزایش بی سابقه قیمت بنزین در آمریکا شد، گفت: بی شک اگر دلار از معاملات بین المللی خارج شود، زمینه انزوا و حتی سقوط آمریکا محتمل خواهد بود.

​به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد حسینی شاهرودی، ظهر امروز در دیدار با جمعی از دانش آموزان بسیجی سنندج اظهار داشت: در آستانه روزهای مهمی در تقویم اسلامی و ایرانی هستیم.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: در آستانه رحلت رسول اکرم (ص)، شهادت امام حسن مجتبی (ع)، روز ملی استکبار ستیزی و هفته بسیج دانش آموزی قرار داریم که امید است این ایام، ایام شکست جبهه ظلم و فساد در جهان شود.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی شاهرودی ادامه داد: شیطان را باید نخستین مستکبری دانست که در مقابل خداوند متعال ایستاد و در طول تاریخ بشریت افراد زیادی داشته ایم که به مانند شیطان روحیه استکباری داشته اند به مانند فرعون، نمرود و...

نماینده ولی فقیه در استان کردستان افزود: خداوند متعال در قرآن کریم می فرمایند که ما به مستکبرین برای بازگشت فرصت می دهیم و دیگران نیز در این شرایط قرار خواهند گرفت، ولی بدانید که پیروزی نهایی از آن مومنین و بندگان صالح خداوند است.

وی با اشاره به اینکه دشمنان انقلاب هرگز دست از توطئه علیه این نظام و ملت نخواهند کشید، گفت: دشمنان هر روز و هر لحظه به فکر توطئه و دسیسه جدیدی هستند، ولی خداوند متعال وعده داده است که پیروزی نهایی از آن مومنان و صالحان می باشد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان اظهار کرد: در سیزدهم آبان ماه ما 3 واقعه مهم داریم، یکی تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، یکی تبعید امام خمینی (ره) به ترکیه و دیگری کشتار و شهادت دانش آموزان توسط عمال رژیم طاغوت، ولی با وجود این همه مشکل و سختی خداوند پیروزی نهایی را از آن مردم نمود.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی شاهرودی ادامه داد: با پیروزی انقلاب اسلامی آمریکا با خفت تمام از ایران بیرون انداخته شد و بعد از این خفتی که به بار آورده بود، حتی با به راه اندازی جنگ نظامی و فرهنگی هرگز نتوانست موفقیتی به دست بیاورد، زیرا ملت ایران همواره پشتیبان ولایت مطلقه فقیه و نظام اسلامی بوده اند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان تاکید کرد: علیرغم اینکه آمریکایی ها خود می گویند سیاستمداران بزرگی هستند باید گفت که حمله آمریکا به عراق باعث شد که بین دو ملت ایران و عراق برادری و وحدت ایجاد گردد و در این چند سال شاهد اربعین حسینی در کربلا هستیم.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی شاهرودی ادامه داد: امروز به برکت وجود جمهوری اسلامی، در منطقه جبهه مقاومتی تشکیل شده است که باعث به خطر افتادن منافع کشورهای زورگو و مستکبر شده است و همین جبهه مقاومت باعث از بین رفتن گروهک تروریستی در منطقه شد.

نماینده مردم استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه تحریم نفت ایران باعث افزایش بی سابقه قیمت بنزین در آمریکا شد، گفت: بی شک اگر دلار از معاملات بین المللی خارج شود، زمینه انزوا و حتی سقوط آمریکا محتمل خواهد بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha