پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 467345
۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۰
۱۳

حوزه/ جامعه روحانیت و ائمه جماعات اصفهان از همه اقشار جامعه به ویژه روحانیت بزرگوار و خانواده معظم شهدا دعوت می کند، فردا در مراسمی که ستاد برگزاری یوم الله ۱۳ آبان در میدان امام حسین(ع) اصفهان برگزار می کند، شرکت پرشور داشته و با این حرکت دشمن غدار را سرافکنده و مایوس گرداند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از اصفهان، جامعه روحانیت و ائمه جماعات اصفهان در بیانیه ای به مناسبت یوم الله 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، آورده است: سیزدهم آبان ماه یادآور سه خاطره  باشکوه درتاریخ پرافتخار نهضت اسلامی ایران است.

 نخست، روزی که امام راحل عظیم الشان را بخاطر فریاد رسا و اعتراض شدید به لایحه ننگین کاپیتولاسیون در سال 43 به ترکیه تبعید کردند چرا که امام راحل در سخنرانی خود پرده از ذلت خفت بار سلطه بیگانگان و امنیت قضایی  مستشاران آمریکا برداشت.

واقعه تاریخی دوم  شهادت دانش آموزان و دانشجویان  در مقابل دانشگاه توسط رژِیم منحوس پهلوی و واقعه سوم  روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام در سال 58  امام از آن به انقلاب دوم یاد کردند

 جنایات پیوسته و توطئه های مستمر آمریکا در این 40 سال گذشته از عمر با برکت انقلاب اسلامی، بیانگر استمرار خوی استکباری آمریکا است، لذا پاسداشت این روز به ویژه در این شرایطی که آمریکا در موضع انفعال خود، در یک جنگ روانی تلاش برای آسیب زدن به انسجام روحی و یکپارچگی ملت دارد، صیانت از ارزش های انقلاب اسلامی از سال های گذشته حساس تر است.

 جامعه روحانیت و ائمه جماعات اصفهان از همه اقشار جامعه به ویژه روحانیت بزرگوار و خانواده معظم شهدا دعوت می کند، فردا در مراسمی که ستاد برگزاری یوم الله 13 آبان در میدان امام حسین(ع) اصفهان برگزار می کند،  شرکت پرشور داشته و با این حرکت دشمن غدار را سرافکنده و مایوس گرداند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha