چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
راهپیمایی ۱۳ آبان در تبریز

حوزه/ مردم همیشه حاضر در صحنه استان آذربایجان شرقی با حضور پرشور در راهپیمایی روز ۱۳ آبان، صحنه و حماسه ای تازه خلق کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز، راهپیمایی حماسی و پرشور مردم ولایتمدار تبریز،‌ همزمان با سراسر کشور، از ساعت ۱۰ صبح مقابل مصلی اعظم امام خمینی (ره) این شهر آغاز شد و آحاد مختلف مردم با حضور پرتعداد در این راهپیمایی از مستکبران جهانی اعلام انزجار کرده و فریاد هیهات من الذله سر دادند.

در این راهپیمایی علاوه بر حضور حجت‌الاسلام والمسلمین، سید محمدعلی آل هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز به همراه سایر مسئولان شهری و استانی،‌ تعداد زیادی از طلاب،‌ علما و روحانیون آذربایجان‌شرقی نیز در کنار دیگر اقشار مردم حضور داشته و با در دست داشتن پلاکاردهایی با شعارهای «مرگ بر آمریکا»،‌ «مرگ بر منافق»،‌ «مرگ بر ضد ولایت فقیه» و «ملت ما بیدار است» انزجار خود را از جبهه استکبار جهانی به نمایش گذاشتند.

دانشجویان، اساتید، طلاب و کارکنان مدارس و حوزه علمیه مرکز استان آذربایجان‌شرقی با فریاد استکبار ستیزی به تجدید میثاق با آرمان های امام راحل، مقام معظم رهبری و شهدا پرداختند و به آمریکای جنایت کار پیام دادند نسل جوان امروز انقلاب، همچون نسل نخست در برابر آنها خواهد ایستاد.

یکی از طلاب حاضر در راهپیمایی که از اعلام نام خود خودداری کرد، در گفتگو با خبرنگار حوزه گفت: با وجود مشکلات اقتصادی،‌ در این راهپیمایی شرکت کرده ایم تا اعلام کنیم که هیچگاه فریب حیله آمریکا و دیگر مستکبران جهانی را نخواهیم خورد و در راه انقلاب خود ثابت قدم هستیم.

وی با تأکید بر اینکه هیچ ترسی از تهدیدهای دشمنان نداریم، افزود: با تمام توان و پر صلابت تر از گذشته پشت انقلاب و رهبر معظم انقلاب ایستاده‌ایم و آماده فدا کردن جان خود در این راه پر ارزش هستیم.

راهپیمایی استکبار ستیزی در سایر شهرستان های آذربایجان‌شرقی نیز همزمان با سراسر کشور برگزار شد که حضور پرشمار و چشمگیر طلاب و روحانیون در کنار دیگر آحاد مردم، جلوه خاصی به این تظاهرات بخشید.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha