جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
​زنگ استکبارستیزی

​حوزه/ به مناسبت سيزدهم آبان، زنگ «استکبارستیزی» با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان در دبیرستانه دخترانه استعدادهای درخشان سنندج نواخته شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، به مناسبت سيزدهم آبان ماه؛ روز دانش آموز، زنگ «استکبارستیزی» صبح امروز در مدارس استان کردستان نواخته شد.

در این مراسم، قربانی، مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان در مراسم نمادین این مراسم که در دبیرستان دخترانه استعدادهای درخشان شهر سنندج برگزار گردید؛ اظهار داشت: سیزدهم آبان ماه در تاریخ ما از اهمیت بسیار والایی برخوردار است. در این روز سه رویداد مهم سرنوشت انقلاب اسلامی را رقم زد.

وی به این رویدادها اشاره کرد و گفت: تبعید امام خمینی به ترکیه، شهادت تعداد زیادی از دانش آموزان و دانشجویان به دست عمال شاه و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا 3 رویداد مهم این روز هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان گفت: هیچ کسی نمی تواند منکر نقش دانش آموزان در پیروزی انقلاب اسلامی باشد، لذا امروز همه شما وظیفه دارید برای حفاظت از این انقلاب مردمی و اسلامی تمام تلاش خود انجام دهید.

قربانی با تاکید براینکه امروز همه به ویژه دانش آموزان باید قدر امنیت را بدانند، گفت: امروز همه باید هوشیار و با بصیرت انقلابی رفتار کنیم تا در دام ترفندهای دشمنان این نظام اسلامی نیفتیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان در ادامه سخنان خود تاکید کرد: شما دانش آموزان به عنوان آینده سازان این مملکت باید با دقت تاریخ و سیر تحولی تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در تهران را مطالعه نمایید، زیرا وقایع این روز درس ها و عبرتهای بسیاری دارد.

این مقام مسئول عنوان کرد: زمانی که دانشجویان پیرو خط امام لانه جاسوسی آمریکا را تسخیر کردند به اسناد محرمانه بسیاری دست یافتند که همه این اسناد در راه توطئه علیه انقلاب نوپای ما بود که خوشبختانه خداوند اجازه نداد که دشمنان توطئه های خود را عملیاتی کنند.

وی در ادامه سخنان خود به تحريمهاي دشمنان این نظام در طول 40 سال اخیر اشاره کرد و گفت: امروز اگر می خواهیم که در برابر توطئه و تحریمهای دشمنان این نظام پیروز و سربلند باشیم، باید انسجام و وحدت خود را در مقابل این دسیسه ها حفظ نماییم و این رمز پیروزی ماست.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان گفت: توانمندی با علم به دست می‌آید و امروز تحصیل، تربیت و تهذیب یک اولویت برای شما دانش‌آموزان است تا با تلاش، هوشیاری و سعه صدر با مسائل برخورد عالمانه نمائید تا کشور توانمند شود؛ بنابراین مهم‌ترین رسالت امروز شما آگاهی و بصیرت و کوشش برای کسب علم است.

اين مقام مسئول اظهار داشت: ملت ایران امروز در راهپیمایی خود به دشمنان نشان خواهد داد که همچنان پشتیبان ولایت فقیه هستند و روحیه استکبار ستیزی خود را حفظ خواهند کرد و هیچ ترسی از تهدیدهای پوشالی دشمنان به ویژه آمریکا ندارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha