پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت‌الاسلام عباس امینی - شاهرود

حوزه/ امام جمعه شاهرود با بیان اینکه آموزش‌وپرورش بستر ترویج فرهنگ دینی است، خواستار افزایش وقف و خیرات این حوزه در سطح شهرستان و به‌خصوص مناطق محروم شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شاهرود به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش‌وپرورش استان سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباس امینی، در نشست شورای آموزش‌ و پرورش شهرستان شاهرود، به میزبانی فرمانداری این شهرستان، با بیان اینکه آموزش‌ و پرورش بستر مناسب ترویج فرهنگ دینی و اسلامی محسوب می‌شود، اظهار داشت: باید از این ظرفیت ویژه به نحو احسن برای تربیت نسل آتیه ساز ایران اسلامی استفاده کرد.

امام جمعه شاهرود خواستار افزایش وقف و خیرات این حوزه در شاهرود و به‌خصوص مناطق محروم آن شد و تصریح کرد: استفاده از ظرفیت خیران و موقوفات حوزه آموزش‌ و پرورش می‌تواند یک‌راه اساسی برای بهبود وضعیت آموزشی در سطح شهرستان باشد.

وی خواستار احصاء نیازها و کمبودهای سیستم آموزش‌ و پرورش در سطح شهرستان شد و افزود: باید این مسائل را با خیران و مؤثران در میان گذاشت تا برای رفعشان چاره‌ای اندیشید.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین امینی در ادامه به‌روز فرهنگ عمومی نیز اشاره کرد و بابیان اینکه آموزش‌وپرورش یکی از ظرفیت‌هایی که می‌تواند فرهنگ عمومی را در جامعه نهادینه کند، خاطرنشان کرد: سرمایه‌گذاری بر آموزش‌وپرورش هزینه کرد نیست، بلکه درواقع سرمایه‌گذاری است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha