پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
لارگانی

حوزه/ حجت الاسلام موسوی لارگانی گفت: امروزه در سراسر دنیا ملت های بیدار در مقابل آمریکا ایستادند، اگر تحریم ها نبود این اقتدار عظیم ایران نبود، اگر تحریم ها نبود ما به فکر خودکفایی نبودیم، براین اساس تحریم ها برای ملت ایران دستاوردهای بسیاری ایجاد کرده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین سیدناصر موسی لارگانی، امروز در مراسم گرامیداشت 13 آبان روز مبارزه ملی با استکبار، در اصفهان، اظهار کرد: امروز انقلاب اسلامی علی رغم همه توطئه ها و افزایش فتنه های آمریکای جنایتکارو صهیونیست غاصب استوارتر از همیشه قراردارد.

وی بیان کرد: اگر امام راحل قبل از انقلاب تبعید می شود واگر دانشجویان و دانش آموزان بی گناه و بی پناه را به رگبار می بندد، همگی به دستور آمریکا بوده و ردپای آمریکا در همه فتنه ها وتوطئه ها علیه انقلاب اسلامی و ایران بوده است.

 رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان ابراز کرد: دانشجویان خداجو و انقلابی در سال 58 در حالی که عده ای در داخل کشور از ترس به خود می لرزیدند، لانه جاسوسی آمریکا را تسخیر کردند.

وی عنوان کرد: امروز بعداز چهل سال که از انقلاب اسلامی می گذرد، آمریکا آغاز تشدید تحریم های اقتصادی خود را روز 13 ابان قرارداده است که این برای ملت ایران وهمه آزادی خواهان جهان پیام دارد و پیام آن این است که در چنین روزی دانشجویان جوان ایرانی، هیمنه پوشالی امریکا را شکستند.

حجت الاسلام موسوی لارگانی تصریح کرد: امروزه در سراسر دنیا ملت های بیدار در مقابل آمریکا ایستادند، اگر تحریم ها نبود، این اقتدار عظیم ایران نبود، اگر تحریم ها نبود ما به فکر خودکفایی نبودیم، براین اساس تحریم ها برای ملت ایران دستاوردها ایجاد کرده است.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: اگر تحریم ها نبود ما به قدرت عظیم تولید موشک دست نمی یافتیم و ترسی از سوی آمریکا و اسرائیل از موشک های ما نبود؛ اگر موشک ها نبود حرکت های تروریستی قطعا ادامه دار بود.

وی ابراز کرد: اگر تحریم‌ها نبود ما وابسته محض بودیم و در این صورت ایران خریدار سلاح بود و هیچ تولیدی وجود نداشت.

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان اذعان کرد: اگر تحریم ها نبود، اقتدار سپاه و انسجام ملت ایران بیش از پیش مشخص نمی شد، ملت ایران از این تحریم ها وفشارها به عنوان یک فرصت استفاده کنند.

وی یادآور شد: چشم مسئولین ما باید به ملت ایران باشد، رهبری فرمودند که سفارش می کنم که دشمنی آمریکا را فراموش نکنید و فریب لبخند دشمن را نخورید.

حجت الاسلام موسوی لارگانی عنوان کرد: سفارش دوم مقام معظم رهبری این است که نظریه مقاومت در مقابل دشمن را تقویت کنید. اگر خود را از لحاظ پیشرفت های علمی و صنعتی امروز را با بیش از انقلاب مقایسه کنیم اصلا قابل قیاس نیست.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: جوانان در برابر پیشرفت کشور تنبلی را کنار بگذارند و بره دنبال خلاقیت و پیشرفت کشور باشند، ما در همه زمینه‌ها به دست جوانان بعد از انقلاب رشد داشته‌ایم و چشم امید رهبری به همین جوانان با خوب درس خواندن و مقاومت آن‌ها است.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha