سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
کریمی تبار

حوزه/ محجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار گفت: مردم ایران با بصیرت و ولایتمدار هستند و تا به امروز تمامی نقشه های شوم دشمنان را بی اثر و خنثی کرده اند که اتحاد و همدلی ملت ما سبب شده که نظام سلطه و استکبار جهانی که درصدد ضربه زدن به انقلاب اسلامی هستند، هیچ گاه به این هدف شوم نرسند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در ایلام، حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، امروز در مراسم راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان، اظهار داشت: ۱۳ آبان روز درهم شکسته شدن هیمنه پوشالی استکبار جهانی است.

نماینده ولی فقیه در ایلام افزود: چهل سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی می گذرد و نظام سلطه که در رأس آن آمریکا قرار دارد از هیچ تلاشی برای براندازی و یا منحرف کردن مسیر انقلاب اسلامی دریغ نکرده است.

وی ادامه داد: امام خمینی(ره) با روشنگری های خود ماهیت وابستگی رژیم پهلوی به غرب را آشکار ساخت و با موضع گیری خود در مقابل تصویب قانون کاپیتولاسیون سیلی محکم بر صورت رژیم پهلوی و نظام سلطه زد.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار بیان کرد: مردم با بصیرت ایران اسلامی عاشق دین و اهل بیت(ع) هستند و در این مسیر حاضر به فرود آوردن سر تعظیم در مقابل ابر قدرت ها نخواهند شد و از آغاز انقلاب اسلامی تاکنون آمریکا درصدد براندازی نظام بوده و از تمامی نقشه ها و راهکارها برای این هدف شوم خود استفاده کرده است.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام با بیان اینکه طوفان طبس ضربه ای محکم به آمریکا زد، گفت: این اتفاق تمامی معادلات آمریکا را برهم زد که دست به حمایت از رژیم بعثی برای ریشه کن ساختن نهال نوپای انقلاب اسلامی زد و رفتار آمریکا از آغاز انقلاب اسلامی تا به امروز با ملت بزرگ ایران تغییر نکرده است و تنها نوع راهکار و نقشه شوم خود را تغییر می دهند، اما هدف آنها که تضعیف و انحراف در انقلاب اسلامی است و هیچگاه تغییر نخواهد کرد.

امام جمعه ایلام با اشاره به سخنان حکیمانه روز گذشته رهبر فرزانه انقلاب در جمع دانش آموزان و دانشجویان به مناسب یوم الله ۱۳ آبان، افزود: مقام معظم رهبری فرمودند که آمریکا همواره با ملت ایران دشمنی دارد و این رژیم جنایتکار در مسیر زوال قرار دارد.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار تصریح کرد: بحمدالله مردم ایران با بصیرت و ولایتمدار هستند و تا به امروز تمامی نقشه های شوم دشمنان را بی اثر و خنثی کرده اند که اتحاد و همدلی ملت ما سبب شده نظام سلطه و استکبار جهانی که درصدد ضربه زدن به انقلاب اسلامی هستند، هیچ گاه به این هدف شوم نرسند.

نماینده ولی فقیه در ایلام در پایان رمز و کلید موفقیت در مقابل نقشه ها و توطئه های دشمنان را اتحاد و همدلی دانست.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha