سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
دو دختر انگلیسی با گوشت خوک به مسجدی در منچستر اهانت کردند

حوزه/ دو دختر نیمه عریان در منچستر، ویدئویی از عمل نژادپرستانه و اسلام هراسانه خودشان منتشر کرده اند که در آن اقدام به گذاشتن گوشت خوک جلوی یک مسجد می کنند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از  thesun، ویدئوی ناراحت کننده ای اقدام از دو زن نیمه عریان در از اولدهام منچستر در بریتانیا منتشر شده است که در آن ها درحالی که دیوانه وار می خندند، به گذاشتن گوشت بیکن (خوک) جلوی مسجد اقدام می کنند.

در این فیلم آزاردهنده زمانی که این دو گوشت خوک را به پنجره های مسجد می چسبانند، صدای نمازخواندن مسلمانان از داخل مسجد به گوش می رسد. در ویدئو دیده می شود که یکی از دختران به مرکز اسلامی اهانت کرده و دوستش از این اقدام وی فیلم برداری می کند.

گفته می شود این دو زن درحالی که مشروبات الکلی و ابزار جنسی نامشروع در دست داشته اند، در حال ترک خانه ای در آن نزدیکی دیده شده اند. آن ها سپس به سوی مسجد و مرکز اسلامی مدینه حرکت کرده اند و در حین راه رفتن به قصدشان برای حرکت اهانت آمیز علیه مسجد اعتراف می کنند. به نظر می رسد که هر دو آن ها به دلیل مصرف مشروبات الکلی از حالت طبیعی خارج هستند. پس از گذاشتن گوشت خوک بر روی پنجره ها و دسته های درب ورودی مسجد هر دو از محل گریخته اند.

آن ها سپس ویدئویی را که از این اقدام نژادپرستانه ضبط کرده اند، امروز در شبکه های اجتماعی منتشر ساخته اند که گفته می شود تاکنون هزاران نفر آن را دیده اند.

سخنگوی مسجد اعلام کرد که از انتشار این ویدئو در شبکه های اجتماعی آگاه است و مقامات و پلیس محلی را مطلع ساخته اند.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha