جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
نشست ستاد شاهد و ایثارگر حوزه علمیه استان سمنان

حوزه/مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان گفت: ترویج تفکر و سیره و سلوک شهیدان و ایثارگران تنها راه سعادت و رستگاری جامعه است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حجت‌الاسلام حسن فریدون در نشست ستاد شاهد و ایثارگر حوزه علمیه استان سمنان که به میزبانی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران این استان برگزار شد، با بیان اینکه امروز انقلاب اسلامی بیش از هر زمان دیگری به وحدت و همدلی، همبستگی و همگرایی در برابر توطئه‌های دشمن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیاز دارد، اظهار داشت: ترویج تفکر و سیره و سلوک شهیدان و ایثارگران تنها راه سعادت و رستگاری جامعه است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان تصریح کرد: مهم‌ترین عاملی که می‌تواند جوانان و نوجوانان ما را از هجمه‌های ضد اخلاقی بدخواهان نظام در امان نگه دارد تبیین سیره و سلوک شهدا و ایثارگران به‌عنوان الگوهای ارزشی نظام است و طلاب و روحانیون به عنوان موثرین در میان مردم باید نسبت به فرهنگ ایثار و شهادت پیشگام تر از اقشار مختلف جامعه باشند.

لزوم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در مدارس علمیه

رئیس ستاد شاهد و ایثارگر حوزه علمیه استان سمنان نیز در این نشست با اشاره به لزوم تعامل و همکاری اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران با حوزه علمیه، اظهار داشت: شناسایی و حمایت از فرزندان شاهد و ایثارگر طلبه از دغدغه‌های جدی و حائز اهمیت در ستاد شاهد و ایثارگر حوزه علمیه استان سمنان است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید علی مهدی نژاد افزود: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در همه مدارس علمیه استان سمنان ازجمله اقداماتی است که همواره در قالب برنامه‌های گوناگون از سوی مسئولان این ستاد پیگیری و اجرا می‌شود.

مدیر حوزه علمیه سمنان خاطرنشان کرد: شهیدان در انقلاب اسلامی با نثار جان و خون خود درخت تنومند انقلاب اسلامی را آبیاری کرده‌اند تا امروز و در آستانه 40 سالگی انقلاب شاهد اقتدار، عظمت، عزت و شوکت انقلاب اسلامی در جهان باشیم.

در ادامه این نشست، حجت‌الاسلام علی همتی دبیر ستاد شاهد و ایثارگر حوزه علمیه استان سمنان، پس از بحث و تبادل‌نظر، بر تعامل و همکاری بیش‌ازپیش اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران با حوزه علمیه در راستای حمایت از فرزندان شاهد و ایثارگر طلبه و اجرای طرح‌های مشترک در زمینه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در حوزه علمیه استان سمنان تأکید کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha