جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
ماموستا عبدالرحمن خدایی

حوزه/ امام جمعه سنندج گفت: احتکار و انبار کالاهای اساسی مردم در اصل کمک به دشمنان انقلاب است و کسانی که دست به این عمل قبیح می زنند در واقع آب در آسیاب دشمن می ریزند، لذا باید هرچه سریعتر رفتار و کردار خود را تغییر دهند.

ماموستا عبدالرحمن خدایی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، اظهار داشت: دشمنان همسو و در کنار تحریم های اقتصادی خود، جنگ روانی شدیدی علیه ملت ایران به راه انداخته اند تا زمینه و بستر ناامیدی و یاس در جامعه را فراهم کنند.

امام جمعه سنندج با اشاره به لزوم حفظ وحدت در این برهه از تاریخ انقلاب اسلامی، بیان داشت: فشارهای اقتصادی دشمنان بر جمهوری اسلامی از روی عجز و ناتوانی آنان در رسیدن به اهدافشان در منطقه و جهان است، لذا باید گفت که تحریم های دشمنان نوعی عکس العمل و واکنش به شکست هایش می باشد.

این عالم اهل سنت با تاکید بر ضرورت ترمیم ساختار اقتصادی کشور، گفت: در علم اقتصاد عصر جدید، بخش خصوصی نقش اصلی را بازی می کند، لذا باید میدان کار و عمل را به بخش خصوصی بدهیم و از آن حمایت نماییم تا شاهد کاهش مشکلات اقتصادی و صنعتی در کشور باشیم.

ماموستا خدایی ادامه داد: از سوی دیگر مردم به خوبی آگاهند که تحریم های دشمنان دیر یا زود به بن بست خواهد رسید و اوضاع اقتصادی و معیشتی به وضعیت قبلی خود بازخواهد گشت، لذا اکنون مهمترین نیاز ارجح در کشور، حفظ وحدت و انسجام ملی است.

وی در ادامه در با انتقاد از برخی فعالان اقتصادی و بازاری کشور، ابراز داشت: اکنون که جمهوری اسلامی از سوی دشمنان تحریم اقتصادی شده، فعالان بخش اقتصاد و بازار باید جهادی عمل کنند و نظام و دولت را در گذر از این مرحله همراهی کنند.

امام جمعه سنندج در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه معدودی از بازاریان به امید گرانتر شدن کالاها دست به احتکار می زنند، گفت: متاسفانه عده ای از بازاریان کالاهای اساسی مورد نیاز مردم را انبار و احتکار می کنند که این کار نه تنها ضربه به اقتصاد ملی است، بلکه در پیشگاه خداوند منان گناهی بزرگ و نابخشودنی است.

ماموستا خدایی تصریح کرد: احتکار و انبار کالاهای اساسی مردم در اصل کمک به دشمنان انقلاب است و کسانی که دست به این عمل قبیح می زنند در واقع آب در آسیاب دشمن می ریزند، لذا باید هرچه سریعتر رفتار و کردار خود تغییر دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha