پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
دیدار رهبر معظم انقلاب اسلامی بامردم شاهرود

حوزه/ امید است راهبردهای مهم و اصولی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در طول سالیان گذشته و امسال موردتوجه همه مسؤولین و مردم قرار گیرد و شاهد پیشرفت و تعالی کشور در همه زمینه‌ها با حضور نسل نوجوان و جوان جامعه برای آینده روشن نظام اسلامی باشیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شاهرود، بسیج رسانه شهرستان شاهرود به مناسبت سالگرد سفر مقام معظم رهبری به شاهرود در ۲۰ آبان ماه سال ۱۳۸۵، در بیانیه ای آورده: بار دیگر خاطرات دلدادگی مردم عاشق شهر معلمان دین و اخلاق در سالروز سفر قافله مهر تجلی یافتِ و عطر خوش ولایت و شمیم جان‌افزای یار به مشام می‌رسد.

آری ۲۰ آبان ماه یادآور روزهایی است به‌یادماندنی و شیرین که خورشید ولایت طلوع کرد.

روزهای خوب عاشقی، روزهایی پر از جوش‌وخروش و نشاط که هیچ‌گاه نمی‌شود فراموشش کرد.

روزهایی که دلدادگان یار، سر از پا نمی‌شناختند چراکه انتظارشان به سر آمده و میزبان مولا و مقتدایشان بودند.

حضور گرم و بی‌نظیر مردم استان و شهرستان شاهرود، دشمنان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی را بار دیگر مأیوس کرد تا این واقعه مهم به حماسه‌ای جاوید و ماندگار مبدل شود که هیچ‌گاه از خاطره مردم صادق، قدرشناس و نجیب این دیار بدون تردید بیرون نرود.

در دوازدهمین سالگرد سفر پر خیروبرکت، ولی امر مسلمین جهان به دارالمؤمنین شاهرود این روز بزرگ را گرامی داشته و بر تجدید بیعت با رهبر انقلاب اسلامی تأکید می‌کنیم و آمادگی خود را برای تحقق فرامین ایشان و بسط و گسترش آن در جامعه از طریق رسانه‌ها که امروز بازوان انقلاب اسلامی در مسیر حرکت به قله‌ها هستند اعلام داشته و بر مؤلفه‌های عنصر شاهرودی که «تدین، صفا، خونگرمی، اهلِ اقدام، دوستدار علم و ارزش‌های دینی و اسلامی» تأکید می‌کنیم.

راهبردهای مهم و اصولی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی موردتوجه مردم شاهرود است

بسیج دانش‌آموزی حوزه ایمان شاهرود نیز به مناسبت ۲۰ آبان ماه سالگرد سفر مقام معظم رهبری به شاهرود بیانیه‌ای به شرح ذیل صادر کرد:

آبان ماه یادآور یاد و خاطره سفر عزیزی است که مردم دیار معلمان دین و اخلاق بعد از پیروزی انقلاب اسلامی بی‌صبرانه منتظر قدوم مبارکش بودند.

دیار مردم با صفا، دل‌های با صفا و شهر با صفا، در طول جنگ تحمیلی با تقدیم بیش از ۱۷۰۰ شهید نقش بسزایی را ایفا کرد در بیستم آبان ماه سال هزار و سیصد و هشتادوپنج در استقبال و میهمان‌نوازی از رهبر فرزانه انقلاب اسلامی روزهایی شکوهمند و به‌یادماندنی را رقم زد.

امروز به یمن قدوم مبارکش مردم حال و هوای خاصی دارند و حتی خیابان‌ها و درختان و هوای مطبوع شهر نیز گواه قدم رنجه این عزیز است که با آمدنش جان دیگری در کالبد مردم این شهرستان و استان جاری گردید و با آمدن خورشید ولایت پاییز دیار معلمان دین و اخلاق بهاری شد.

امسال که دوازدهمین سالروز ورود حضرت آقا به استان و شهرستان شاهرود است به فضل الهی سفر تاریخی و ماندگار رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در پرتو استمرار وحدت، آگاهی، وفاداری و هوشیاری آحاد مردم و در سایه شکوفایی استعدادهای کم‌نظیر مردم مجاهد به‌ویژه جوانان مؤمن، پرنشاط و با طراوت، افق کاملاً امیدوارکننده‌ای برای آینده این منطقه پربرکت ترسیم می‌کند.

امید است راهبردهای مهم و اصولی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در طول سالیان گذشته و امسال موردتوجه همه مسؤولین و مردم قرار گیرد و شاهد پیشرفت و تعالی کشور در همه زمینه‌ها با حضور نسل نوجوان و جوان جامعه برای آینده روشن نظام اسلامی باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha