جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام شفیعی ، نماینده ولی فقیه در دانشگاه های خوزستان

حوزه/ حجت الاسلام شفیعی، برگزاری یادواره‌های شهدا را مصداق بارز «آتش به اختیار فرهنگی»، عنوان کرد و گفت: آنجا که اراده و خواست و میل جوانان پرشور باشد، هیچ مانع و نقصی نمی‌تواند جلوی آن‌ها را بگیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت الاسلام سید محسن شفیعی،مسئول نهاد رهبری در دانشگاه‌های خوزستان، شامگاه دوشنبه در یادواره شهدای گمنام دانشگاه شهید چمران اهواز، با بیان اینکه شهیدان سند افتخار جامعه و معجزه الهی هستند، اظهارداشت: رمز عظمت و پایداری شهیدان، معامله با خدا است و چه فضیلتی از این بالاتر که خدا از شهیدان و شهیدان از خدا راضی هستند.

وی با تأکید بر اینکه «معجزه انقلاب اسلامی، بنیان‌گذار کبیرش و مکتب اهل‌بیت(ع) در معرض دید جهانیان است»، گفت: خدا می‌خواست شهدا را به رخ ما بکشاند و بگوید که در هجمه زشتی‌ها و در غوغا و کشمکش‌های بی‌ارزش دنیا می‌توان جوان 25ساله‌ای را دید که نه‌تنها پایانی چون امام حسین(ع) بلکه برای پیکرش نیز فرجامی چون مولایش می‌خواهد.

حجت الاسلام شفیعی، برگزاری یادواره‌های شهدا را مصداق بارز «آتش به اختیار فرهنگی»، عنوان کرد و بیان داشت: افتخار می‌کنم به اینکه مشاهده می‌کنیم محل دانشگاه و عرصه علم‌آموزی، سربلند به حضور شهدای گمنام بوده و برگزاری این یادواره‌ها مصداق بارز «آتش به اختیار فرهنگی» است؛ ازاین‌رو باید تأکید کنم آنجا که اراده و خواست و میل جوانان پرشور باشد، هیچ مانع و نقصی نمی‌تواند جلوی آن‌ها را بگیرد.

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه‌های خوزستان در پایان، پیام یادواره شهدای دانشگاه شهید چمران اهواز را پیامی روشن برای نظام سلطه و استکبار جهانی دانست و تصریح کرد: آن پیام این است «هستیم بر آن عهدی که بستیم».... .

 

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha