پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
برگزیدگان سومین جشنواره استانی علامه حلی بوشهر

حوزه/ در مراسمی با حضور طلاب و اساتید حوزه های علمیه برادران و خواهران استان بوشهر برگزیدگان سومین جشنواره استانی علامه حلی بوشهر تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر آیین اختتامیه سومین جشنواره استانی علامه حلی(ره) در بوشهر، امروز با حضور طلاب و اساتید حوزه های علمیه برادران و خواهران استان بوشهر در سالن اجتماعات دانشگاه فرهنگیان برگزار شد.

حجت الاسلام حسین فقیه، امروز در این مراسم به ارائه گزارشی از این جشنواره پرداخت و گفت: در مجموع 228 مقاله به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد که از این تعداد 122 مقاله از حوزه علمیه برادران و 106 مقاله از حوزه علمیه خواهران بود.

دبیر جشنواره استانی علامه حلی(ره) در بوشهر افزود: از تعداد مقالات ارسال شده پس از ارزیابی صورت گرفته تعداد 22 نفر برگزیده و شایسته تقدیر شدند که از این تعداد 13 نفر از حوزه علمیه برادران و 9 نفر از حوزه علمیه خواهران می باشند.

وی با بیان اینکه ارزیابان هر دو حوزه علمیه خواهران و برادران برای بررسی دقیق مقالات وقت زیدی را صرف کردند، ابراز داشت: جلسات متعددی در کمیته علمی این جشنواره برای بررسی و ارزیابی آثار ارسال برگزار شد که پس از بررسی ها این 22 مقاله را به عنوان مقالات برگزیده و شایسته تقدیر مشخص شدند.

حجت الاسلام فقیه همچنین از ارزیای مقالات تابستانه اساتید حوزه علمیه استان خبر داد و گفت: بحث مقالات تابستانه اساتید را سال گذشته شروع کردیم و هر کدام از اساتید دو مقاله برای تابستان ارائه می دهند و الحمدلله مشاهده می کنیم که نتایج خوبی به دست آمده که بسیاری از مقالات در نشریات کشوری چاپ شده که این نوید افق خوبی برای آینده پژوهش استان در حوزه علمیه می دهد.

دبیر جشنواره استانی علامه حلی(ره) در بوشهر افزود: آنچه که سالیان سال آرزو داشتیم، داشتن نشریه پژوهشی مختص اساتید و طلاب و چاپ این مقالات است که با این روند رو به رو رشد، می توان در آینده نزدیک شاهد این کار بود.

حجت الاسلام فقیه گفت: اگر همراهی این اساتید و طلاب را داشته باشیم، می توانیم این نشریه را برای سال بعد محقق کنیم و این آمادگی وجود دارد تا قدم خوبی در عرصه پژوهش برداشته شود.

گفتنی است در پایان این مراسم از برگزیدگان این جشنواره با اهدای لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد.

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha