جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
همایش ستاد همکاری های حوزه و آموزش و پرورش

حوزه/ دوازدهمین هم اندیشی سالانه ستاد همکاری های حوزه و آموزش و پرورش، با حضور مدیران عالی این دو نهاد علمی و فرهنگی، در مشهد آغاز شد.

به خبرگزاری «حوزه» از مشهد، دوازدهمین هم اندیشی سالانه ستاد همکاری های حوزه و آموزش و پرورش، با خیر مقدم حجت الاسلام والمسلمین سید مصباح عاملی، مدیر حوزه علمیه خراسان و ارائه گزارش توسط علیرضا رحیمی معاون پژوهش و برنامه ریزی ستاد همکاری ها و دبیر دوازدهمین هم اندیشی آغاز شد و تا فردا ادامه خواهد داشت.

تعلیم و تربیت جان تازه ای گرفته است

رحیمی ضمن خیرمقدم به میهمانان، اظهارداشت: در اولویت قرار گرفتن آموزش و پرورش رسمی و عمومی در بین دستگاههای مهم فرهنگی و تربیتی کشور مانند حوزه های علمیه، سازمان تبلیغات، دفتر تبلیغات، اوقاف و امورخیریه و همچنین دغدغه فکری نمایندگان ولی فقیه در استان ها و ائمه جمعه نسبت به تعلیم و تربیت در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری قوت و جان تازه ای به خود گرفت.

معاون پژوهش و برنامه ریزی ستاد همکاری ها افزود: ورود شورای سیاستگذاری ائمه جمعه به موضوع همکاری ها، جایگاه مطلوب همکاری ها در برنامه زیرنظام های سند تحول بنیادین، تقاضای روبه رشد حضور طلاب در صحنه های تربیتی مدارس و همچنین مطالبه گری خانواده ها برای حضور طلاب متخصص در مدارس و استقبال خانواده ها از برنامه روحانیون در امر تربیت فرزند از دیدگاه آموزه های قرآن و اهل بیت(ع) و همچنین کاهش آسیب های اجتماعی در مدارس امین نسبت به سایر مدارس هم سطح از برکات تفاهم و تامل میان حوزه های علمیه و آموزش و پرورش می باشد.

خیرمقدم و سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین سیدمجتبی ملکی مشاور عالی وزیر و دبیرستاد همکاری ها، ارائه گزارش حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه و امام جمعه بوشهر همچنین رئیس کمیته همکاری های استان و سخنرانی قاسمی، مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز و نایب رئیس کمیته همکاری های استان از دیگر برنامه های افتتاحیه هم اندیشی دوازدهم خواهد بود.

سخنرانی آیت الله اعرافی، مدیر حوزه های علمیه کشور و بطحایی وزیر آموزش و پرورش به عنوان روسای ستاد همکاری ها، مهمترین بخش مراسم افتتاحیه همایش دوازدهم ستاد همکاری ها می باشد.

برگزاری دو کارگروه تخصصی پایان بخش روز نخست همایش دوازدهم می باشد که تا ساعت 20 به طول خواهد انجامید.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha