جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مهدی طائب

حوزه/ فرمانده قرارگاه بصیرتی عمار با بیان این که پس از چندین قرن امروز دوباره نیروهای امام زمان(عج) به یک قدمی مسجدالاقصی رسیده‌اند، گفت: باید دست بیعت به ولی فقیه داد و از فرمان او اطاعت کرد و ولایت مطلقه را پذیرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مشهد، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی طائب، فرمانده قرارگاه بصیرتی عمار، ظهر امروز در همایش «طرح هدایت و کوثر» ائمه جماعات مساجد استان خراسان، با بیان این که ارتباط پیامبر گرامی اسلام(ص) با جامعه آن روز از طریق مساجد و نماز جمعه ها بود، گفت: پیامبر گرامی اسلام(ص) مطالبشان را تا حد امکان به افراد آموزش می‌دادند و این افراد را به نقاط مختلف به عنوان پیش نماز و امام مسجد می فرستادند که در واقع پل ارتباطی با مردم بودند.

وی با اشاره به پایمال شدن حق حضرت علی(ع) بعد از رحلت پیامبر گرامی اسلام(ص) نسبت به امامت و کنار زدن علی بن ابی طالب(ع) تصریح کرد: این روزهای تاریخی، همان روزهای تعدیل حکومت پیامبر به حکومت سقیفه بود اما سوال اصلی اینجا این است که حق با چه کسی است و در این مدت جریان امامت با ارتحال پیامبر گرامی اسلام(ص) دگرگون شد.

فرمانده قرارگاه بصیرتی عمار با بیان که خداوند متعال جان و مال مومنین را خریده و به همین سبب نماینده خداوند بر روی زمین اهل بیت هستند که هرکس با آنان معامله می کند دست بیعت به آنان می دهد، گفت: در عدم حضور اهل بیت، باید دست بیعت با ولی فقیه داد و از فرمان او اطاعت کرد و ولایت مطلقه را پذیرفت.

حجت الاسلام والمسلمین طائب با بیان این که در طول زندگی علی بن ابی طالب(ع) تنها کسی که به دفاع از ایشان پرداخت فاطمه الزهرا(س) بود، بیان کرد: سنگین‌ترین مبارزه‌ای که در طول تاریخی احدی نتوانسته انجام بدهد، زهرای مرضیه(س) انجام داد و شیوه، روش و منش ایشان در طول سیره مبارزاتی شان باید به عنوان اسوه و الگو قرار گیرد.

وی  با بیان این که امیر مومنان(ع) همواره به تربیت و رشد نفوس مستعده مشغول بودند و بر همین اساس سازمان شیعه در تقیه و پنهانی شکل گرفت، خاطر نشان کرد: امروز نیز تنها ابزار ما برای ادامه این مسیر و رسیدن آن به حکومت امام زمان(عج) شما ائمه جماعات و پیش نمازان هستند و شما رابط بین امام زمان(عج) و ولی فقیه هستید.

فرمانده قرارگاه عمار با بیان این که مساجد سنگر هستند و این سنگر باید حفظ شود، تصریح کرد: همه ائمه جماعات رسالت تبیین کلام مقام معظم رهبری و ایجاد زمینه آمادگی در مردم برای به پای کار آمدن را دارند که اگر شما توضیح ندهید دشمن توضیح می‌دهد، بنابراین در این میدان نبرد و سنگر باید آنگونه بجنگید که دشمنان هرگز نتوانند منطقه را فتح کنند.

حجت الاسلام والمسلمین طائب با اشاره به وضعیت امروز جامعه و فشار اقتصادی، اظهار کرد: وضعیت امروز ما مثل وضعیت ساعات پایانی جنگ صفین در زمان حکومت حضرت علی(ع) است؛ باید فهمید عواملی که سبب شد آن اتفاق در پایان جنگ بیفتد اول خستگی و دوم بی‌بصیرتی است، بنابراین در این راه خستگی از پا نشناسید و بصیرت را در میان آحاد مردم افزایش دهید.

وی با بیان این که پس از چندین قرن امروز دوباره نیروهای امام زمان(عج) به یک قدمی مسجدالاقصی رسیده‌اند، گفت: در آن زمان پیامبر مسجد الحرام را گرفت، اما دشمنان با حرکت معکوس نگذاشتند امیر مومنان(ع) مسجد الاقصی را فتح کند و امروز باید مراقب بود تا این حرکت معکوس مجددا انجام نگیرد و مقدمه‌ساز انقلاب جهانی صاحب الزمان(عج) باشید.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۹

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha