پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
آیت الله غریفی

حوزه/ آیت الله سید عبد الله غریفی از علمای بزرگ بحرین بر ضرورت همبستگی ملت های مسلمان در برابر خطرناک ترین توطئه این عصر با عنوان "یهودی سازی قدس" تاکید کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، آیت الله سید عبد الله غریفی از علمای بزرگ بحرین، بر ضرورت همبستگی ملت های مسلمان در برابر خطرناک ترین توطئه این عصر با عنوان "یهودی سازی قدس" تاکید کرد.

وی با بیان این که این توطئه یک جنایت بزرگ علیه مسجد الاقصی است اشاره کرد: حکام کشور های اسلامی باید در کنار ملت های خود به نقش خود در حمایت از مسجد الاقصی عمل کنند.

آیت الله غریفی افزود: مسئولیتی که در قبال مسجد الاقصی بر عهده ماست شامل مسئولیت دینی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، حقوقی، اقتصادی و رسانه ای است.

این عالم بحرینی تصریح کرد: قدس امت ما، وجدان ما، اراده ما، کرامت و شهامت ما را صدا می زند. قدس اسلام ما، اعتقادات ما، ارزش های ما و بزرگان ما را صدا می زند. قدس باقی مانده زندگی ما، باقی مانده اراده و ثبات ما را صدا می زند. قدس وطن ها، ادیان، مذاهب و طایفه های ما را صدا می زند.

وی تاکید کرد: راهپیمایی بازگشت با تمامی جوانان، کودکان، مردان و زنان و تمامی قربانیانی که داده است فریاد این عصر و درد و زخم این دوران است.

آیت الله غریفی این سؤال را مطرح کرد که آیا ما توانستیم این فریاد را احساس کنیم؟ آیا این درد در وجود ما اثری داشت؟ آیا این زخم بخشی از زخم ما شد؟

این عالم شیعه بحرین اشاره کرد: ما باید در احساسات، عواطف، زخم ها و درد هایمان همبستگی داشته باشیم و درد های ملت باید درد حاکم و درد های حاکم باید درد ملت باشد و وطن در تمامی مسائل متحد باشد.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha