پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام ابوترابی فرد

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد تصریح کرد: امروز باید بیش از گذشته قدردان شهدا، جانبازان سرافراز، رزمندگان وایثارگران باشیم، چرا که این حماسه سازان مدال افتخار را بر سینه ایران و ایرانی نصب کرده‌اند.

 حجت الاسلام والمسلمین سید محمد حسن ابوترابی فرد در حاشیه بازدید از نمایشگاه به «رسم پروانگی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، گفت: برگزاری کنگره سه هزار شهید استان قزوین با هدف تشریح نقش برجسته شهر دارالمومنین در هشت سال دفاع مقدس، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و معرفی سیره شهدا به نسل امروز، با شکوه خاصی برگزار شد که باید از دست اندرکاران کنگره قدردانی کرد.

امام جمعه موقت تهران خاطرنشان کرد: کنگره  فرصتی بود تا حماسه هایی که شهدا در هشت سال دفاع مقدس رقم زدند برای جوانان تبیین شود و آنها در دفاع از ارزش های اسلام وانقلاب مصمم تر عمل کنند.

تولیت مدرسه علمیه امام حسین(ع) تهران بیان کرد: برپایی چنین کنگره هایی می تواند در زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا و انتقال سیره عملی آنها به نسل امروز تاثیر گذار باشد.

حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد ادامه داد: جوانان امروز جنگ تحمیلی را ندیده و اطلاعی از آنچه که اتفاق افتاده ندارند به همین دلیل ضروری است ابعاد مختلف هشت سال دفاع مقدس برای آنان تشریح ضشودتا در جریان آن قرار بگیرند.

امام جمعه موقت تهران خاطرنشان کرد: ایران اسلامی قبل از انقلاب، در دنیا جایگاهی نداشت، ولی امروز به برکت رشادت های شهدا آبرومند و مقتدر است و ملت رشید و بصیر می توانند با حرکت در مسیر شهدا، انقلاب اسلامی را به صاحب اصلی آ« امام زمان (عج) برسانند.

وی اظهار کرد: امروز باید بیش از گذشته قدردان شهدا، جانبازان سرافراز، رزمندگان وایثارگران باشیم، چرا که این حماسه سازان مدال افتخار را بر سینه ایران اسلامی نصب کرده‌اند.

حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد در پایان از انعکاس خوب برنامه های این کنگره در رسانه ملی قدردانی کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha