جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران گلستان

حوزه/ معاون پژوهش حوزه خواهران گلستان با اشاره به این که طلاب با زحمات فراوان، پایان نامه هایی را تدوین می کنند، اما متأسفانه کمترین توجهی به آنان نمی شود، گفت: مشکلات و سختی های پژوهشی نباید موجب کم کاری معاونین پژوهش مدارس شود، زیرا می توان از ظرفیت های موجود، بدون کمترین هزینه ای استفاده های فراوان و مفید کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از گلستان، خانم صدیقه بهرامی در نشست بررسی عملکرد پژوهشی مدرسه علمیه سعدیه رامیان، بیان کرد: پژوهش موجب افزایش دانش بشری شده و آن را از سکون و رکود خارج می کند.

وی ابراز کرد: مشکلات و سختی های پژوهشی نباید موجب کم کاری و عدم فعالیت معاونین پژوهش مدارس شود، زیرا می توان از ظرفیت های موجود در مدارس، بدون کمترین هزینه ای استفاده های فراوان و مفید کرد.

معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران گلستان، استفاده از پایان نامه های طلاب را یکی از راهکارهای افزایش فعالیت های پژوهشی مدارس دانست و اذعان کرد: طلاب با زحمات فراوان، پایان نامه هایی را تدوین می کنند، اما متأسفانه کمترین توجهی به آنان نمی شود، در حالی که حتی از ضعیف ترین آنها به جهت ضعفشان می توان با نگاه نقادانه نیز استفاده موثر کرد.

بهرامی تصریح کرد: ایجاد کارگاه مهارتی، میزگرد، کرسی آزاداندیشی، نشست، تهیه بروشور به تعداد فصول تحقیقات و ... از جمله کارکردهای پژوهشی تحقیقات پایانی است و در عین حال با خبرسازی از هر یک از این برنامه ها می توان فعالیت های پژوهشی مدرسه را بدون هیچ هزینه ای فعال و غنی جلوه داد.

وی در خصوص کارگاه های تحقیقات پایانی نیز خاطرنشان کرد: اساتید راهنما باید از نظرات کارشناسان کارگروه تبعیت نموده و از اِعمال سلیقه جداً خودراری نمایند تا وحدت رویه در تدوین تحقیقات پایانی حفظ گردد.

استاد حوزه در پایان از زحمات و پیگیری های واحد پژوهش این مدرسه قدردانی نمود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha