جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
شوقی علام مفتی مصر

حوزه/ شیخ شوقی علام تاکید کرد: مسئله اصلاح گفتمان دینی مسئله ای است که لازمه آن روشن شدن انحراف اندیشه افراطی و فساد آن است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری حوزه شیخ شوقی علام مفتی مصر در همایشی با عنوان نقش الازهر در مبارزه با اندیشه افراطی گفت: گروه های تروریستی تلاش می کنند اندیشه افراطی و انحرافی و مسموم خود را در میان دانشجویان و جوانان منتشر کنند و آنها را گمراه کرده و به سوی خود جذب کنند و برگزاری چنین همایش هایی برای مبارزه با این جریان ها قابل تقدیر است.

وی افزود: هدف از برگزاری این همایش، مبارزه با افراط گرایان دینی است که از دایره دستورات اسلام خارج شده اند و مصر برای مبارزه با اندیشه آنها تلاش زیادی کرده است.

مفتی مصر تاکید کرد: مسئله اصلاح گفتمان دینی مسئله ای است که لازمه آن روشن شدن انحراف اندیشه افراطی و فساد آن است و ما از این طریق می توانیم جوانان و جامعه خود را در برابر این افکار بیمه کنیم.

در این مراسم دکتر شاروبیم فرماندار دهقلیه نیز ضمن تاکید بر پیام محبت و صلح و برادری در اسلام گفت: دین اسلام کشتن انسان ها را حرام م یداند و علاوه بر این تمام ادیان آسمانی نیز پیروان خود را به صلح و همزیستی فرا می خوانند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha