شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
عتبات رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان بوشهر

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان بوشهر مسیر حرکت کاروان ثارالله «دو ضریح خمیه گاه امام حسین(ع) و حضرت قاسم(ع)» را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر عبدالرضا مطاف، امروز در حاشیه استقبال مردم شهر خورموج از دو ضریح خمیه گاه امام حسین(ع) و حضرت قاسم(ع) در جمع خبرنگاران گفت: کاروان ثارالله بوشهر از هفته پیش حرکت خود را برای رونمایی دو ضریح خیمه گاه به مردم سراسر استان از شهر بوشهر آغاز کرد.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان بوشهر افزود: کاروان ثارالله متشکل از 150 نفر از خادمان ستاد بازسازی عتبات عالیات استان به همراه نیروهای امنیتی از نیروی انتظامی و سپاه، دو ضریح خمیه گاه امام حسین(ع) و حضرت قاسم(ع) را در شهرهای مختلف استان می گردانند.

وی بیان داشت: در هر شهر و روستایی که دو ضریح و کاروان وارد می شد، شاهد استقبال باشکوه مردم بودیم و مردم ولایتمدار و محب اهلبیت(ع) با خوش آمدگویی عشق و محبت خود را ابراز می داشتند.

مطاف بیان داشت: این کاروان بعد از بوشهر وارد شهر چغادک و سپس عالی شهر شد، سپس به سمت بنه گز حرکت و از طریق نوار ساحلی به بخش دلوار و روستاهای این بخش رفت و پس از آن وارد شهرستان دیر شد.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان بوشهر ادامه داد: بعد از آن، کاروان ثارالله به همراه دو ضریح وارد شهر بردخون و آز آن طرف وارد کنگان و شهرهای سیراف و دوراهک شد.

مطاف افزود: امروز نیز در شهر بادوله مهمان مردم محب اهل بیت(ع) این شهر بودیم و در حال حاضر هم در شهر خورموج قرار داریم و بنا است پس از این شهر به سمت شهرستان تنگستان و شهر اهرم حرکت و از این طریق وارد شهرستان دشتستان و شهر برازجان و برخی روستاهای این شهرستان شویم.

وی ادامه داد: پس از این نیز به شهرستان گناوه و بندر ریگ خواهیم رفت و سپس از این طریق وارد دیلم و شهر امام حسن خواهیم شد.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان بوشهر با بیان اینکه شهرستان دیلم آخرین ایستگاه ما خواهد بود اظهار داشت: قطعات این دو ضریح در این شهرستان باز می شوند و سپس از طریق یکی از مرزهای کشور به عراق و شهر کربلای معلی منتقل خواهند شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha