شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
انتخابات شورای طلاب رشت

حوزه/ معاون آموزش مدرسه علمیه امیرالمومنین(ع) با اشاره به اهمیت در کادرسازی در حوزه های علمیه، از برگزاری انتخابات شورای طلاب در این مدرسه جهت واگذاری برخی امور اجرایی مدرسه به طلاب خبر داد.

حجت الاسلام نژادصفری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در رشت،با اشاره بر اهمیت کادرسازی در حوزه های علمیه تصریح کرد: هدف از برگزاری انتخابات شورای طلاب اینست که اولا برخی از امور مدرسه را خود طلاب رسما بر عهده بگیرند تا هم بازویی اجرایی برای مدرسه باشند و امور جاری مدرسه به طریق بهتری انجام گیرد چرا که بعضا دیده میشود از ۱۷۰ طلبه‌ای که داریم، وقتی به کادر مدرسه مراجعه میکنند بخاطر برنامه‌های مختلفی که وجود دارد عزیزان طلبه ممکن است به مطلوب خود نرسند، بنابراین لازم است طلاب هر پایه از میان خود نماینده‌ای داشته باشند تا بدین ترتیب کیفیت کارها رو به مطلوب پیش رود.

معاون آموزش مدرسه علمیه امیرالمومنین(ع) خاطرنشان ساخت: قرار است جلسات مختلفی در بخش‌های آموزشی، پژوهشی، اجرایی و رفاهی با نمایندگان طلاب داشته باشیم تا مسائل جاری و مشکلات احتمالی که  وجود دارد با هم فکری شورا حل گردد.

وی ادامه داد: وجود شورا در بین طلاب برای مدرسه یک فرصت است تا نیازها و مشکلات طلاب بیشتر از طرف ما شناخته شود و همین وجود نمایندگان برای طلاب هم اثر مثبت روحی روانی میگذارد زیرا که حداقل دغدغه ای که خواهند داشت به فکر مدرسه و حقوق طلاب بودن است. با تمام توان بتوانیم مشکلات و نیاز طلاب را حل کنیم و در این زمینه به کمک تک تک طلاب نیازمندیم.

حجت الاسلام نژادصفری افزود: یکی از اهداف اصلی انتخابات شورایی کادرسازی است تا در این فرصت خوب طلبه خود را محک بزند و وارد میدان عمل شود تا ضمن احساس مسئولیت و تجربه اندوزی، برای برعهده گرفتن مسئولیت های بزرگتر در آینده آماده شوند.

لازم به ذکر است در این رای گیری از هر پایه سه نفر برای شورای طلاب ورود کرده و کاندید شدند که با رای گیری از طلاب در هر یک از ۷ پایه یک نفر بعنوان نماینده رای آورد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha