شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
تصاویر/ گردهمایی معاونین تهذیب مدارس علمیه اصفهان

حجت الاسلام والمسلمین مومنی از برگزاری انتخابات شورای طلاب، در مدارس علمیه استان اصفهان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام والمسلمین سید حسین مومنی، پیش از ظهرامروز در جمع معاونین تهذیب مدارس علمیه استان اصفهان اظهار کرد: به زودی  انتخابات شورای طلاب در سطح مدارس علمیه  برگزار می شود. انتظار این است که معاونان فرهنگی دراین زمینه فعالانه فعالیت کنند و با تشریح حوزه اختیارات و رسالت ها برای طلاب، باعث رونق بخشی انتخابات شورای طلاب شوند.

معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه اصفهان ادامه داد: محدوده اختیارات و حیطه تصمیماتی که قرار است شورای طلاب در آن چارچوب کار کند تشریح و بیان شود، جه بسا برخی طلاب بر این تفکرند که با انتخاب در شورا می توانند سیستم آموزشی و فرهنگی حاکم بر حوزه ها را تغییر بدهند و یا انتظاراتی دارند که انجامش در حد وزیر ارشاد وفرهنگ کشور است.

 وی ادامه داد: موضوع بعدی قابل اهمیت برای معاونان تهذیب مدارس علمیه، بحث سند الگوی پیشرفت ایرانی اسلامی است که باتوجه به تاکیدات مقام معظم رهبری، حوزه های علمیه و طلاب و معاونان فرهنگی باید بیش از پیش در این عرصه فعالیت کرده و در حد انتظار رهبر معظم انقلاب نقش آفرینی کنند.

حجت الاسلام والمسلمین مومنی خاطرنشان کرد: شناسایی استعدادها، نخبگان و پژوهشگران حوزوی برای کمک و یاری در زمینه ارائه مطالب ذیل سند الگوی پیشرفت امری ضروری است که برعهده معاونان فرهنگی مدارس علمیه است.

وی افزود: معاونان فرهنگی و تهذیبی  مدارس نسبت به شبهاتی که وارد می شود حساس بوده و سریعا نسبت به پاسخ آن در سطح وسیع برای همه طلاب اقدام کنند؛ یکی از راهکارهای آن دعوت از متخصصین واساتید برجسته پیرامون موضوع خاص برای پاسخ به شبهات است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha