سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
امام جمعه یزد

حوزه/ امام جمعه یزد از سکوت روسای کشورهای اسلامی در مقابل اتفاقات منطقه انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، آیت الله محمد رضا ناصری یزدی، نماینده ولی فقیه در استان یزد، پیش از ظهر امروز در تجمع روحانیون و طلاب استان یزد در حمایت از مردم مظلوم یمن که در مدرسه علمیه مصلی یزد برگزار شد گفت: متاسفانه امروزه روسای کشورهای اسلامی نسبت به اتفاقاتی که در منطقه رخ می دهد و انسان های بی دفاع و بی گناهی کشته می شوند، بی تفاوت هستند و هیچ عمل موثری در این راستا انجام نمی دهند.

وی خاطر نشان کرد: این بی توجهی روسای کشورهای اسلامی در این سال ها به وفور قابل مشاهده است که به یک معضل در منطقه تبدیل شده است.

رئیس شورای حوزه علمیه یزد به تغییر استراتژی دشمنان اسلام طی سال های اخیر اشاره کرد و اذعان داشت: دشمنان اسلام طی این سال ها از جنگ های رو درو دست برداشته و به جای آن سعی در ایجاد تفرقه بین مسلمانان هستند تا آنها بدون هیچ هزینه ای و تلفاتی به مقاصد شومشان دست یابند.

امام جمعه یزد با اشاره به فعالیت های موثر جمهوری اسلامی در منطقه افزود: ایران اسلامی در این سال ها به نحوی عمل کرده که دست دشمنان اسلام را به نحوی کوتاه کرده و آنها را تا سرحد نابودی کشانده است.

آیت الله ناصری یزدی با تاکید بر اینکه فریادهای«مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل» همیشه باید باشد، تصریح کرد: جمهوری اسلامی به خوبی دست دشمنان را خوانده است و با هوشمندی و درایتی که مقام معظم رهبری دارند، در مقابله آنها ایستادگی کرده و همین مسئله سبب یاس و ناامیدیشان شده است.

نماینده ولی فقیه در استان یزد اظهار داشت: ما باید اهداف جمهوری اسلامی در منطقه را به کشورهای دیگر بفهمانیم تا آنها نیز از اقداماتی که ایران در این کشورها انجام داده باخبر باشند.

رئیس شورای حوزه علمیه یزد با بیان اینکه ایران اسلامی همیشه و همه جا در مقابل دشمنان سربلند بوده، است و خواهد بود افزود: امام خمینی(ره) به خوبی دست دشمن را خوانده بودند و براساس آن برنامه ریزی می کردند و امروزه نیز به همین شکل است و آنها در مقابل جمهوری اسلامی مستاصل شده است.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha