جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تجمع تبریز

حوزه/ طلاب و روحانیون استان آذربایجان‌شرقی با برگزاری تجمع اعتراضی، کشتار مردم و کودکان مظلوم یمن توسط آل سعود و همپیمانانش را محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز، تجمع اعتراضی طلاب، روحانیون  استان آذربایجان‌شرقی در اعتراض به جنایات رژیم آل سعود در یمن و کشتار کودکان و مردم بی دفاع این کشور، امروز در مدرسه علمیه حضرت ولیعصر (عج) تبریز برگزار شد.

روحانیون در این تجمع با سر دادن شعارهای «هیهات مناالذله»،‌ «مرگ بر آمریکا»،‌ «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آل سعود» جنایات وحشیانه آل سعود در یمن را محکوم کرده و خواستار توقف این حملات و توجه جدی مجامع بین‌المللی به این جنایات شدند.

حجت‌الاسلام والمسلمین آل هاشم در این تجمع بر ضرورت بیداری تمامی مسلمانان تأکید کرد و افزود: نباید جنایاتی که به سرکردگی آمریکا توسط آل سعود صورت می گیرد،‌ مورد بی توجهی مسلمانان قرار بگیرد.

وی افزود: وعده الهی حق است، روز به روز برنامه های اسلام‌ گسترش پیدا میکند و موفقیت اسلام حتمی است و دشمنان ما نابود می‌شوند.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان‌شرقی در تبیین نقش امارات در جنگ یمن خاطرنشان کرد: امارات متحده عربی منافع اقتصادی این جنگ را دنبال می‌کند؛ پیشبرد پروژه ی تجزیه یمن که براساس آن یکی از اقلیم‌های مدنظر استان الحدیده است بو طبق طرح اماراتی ها غرب یمن باید سهم طحامی ها باشد که اینها رابطه خوبی با اماراتی ها دارند و حتی آنهایی که در جده سکونت دارند تابعیت اماراتی دارند و میخواهند با اشغال الحدیده طحامی هارا اسکان بدهند تا با افراد نفوذی بتوانند فعالیت های خود را در این منطقه ادامه دهند.

انتهای پیام/ ش

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha