جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مدرسه علميه الزهرا(س) بابل/ نشست منتظران مهدي

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه الزهرا (سلام الله علیها) بابل گفت: در حال حاضر حوزه های علمیه رسالت سنگینی در جهت تحقق و اجرائی شدن وعده الهی و نهضت مهدوی دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري حوزه» در مازندران، خانم روحانی راد در نشست "وظایف منتظران در عصر کنونی" در جمع طلاب مدرسه علمیه الزهرا(سلام الله علیها) بابل بیان کرد: در طول تاریخ، بیعت شکنی های زیادی از زمان حضرت رسول(ص) و امیر المومنین(علیه السلام) تا آخرین ذخیره الهی توسط مردم صورت گرفت؛ اما بیعت با امام زمان(عج)جنسش  متفاوت بوده و باید در این مسیر از جان، مال، فرزند و همه هستی خود گذشته و با تمام وجود بیعت کنیم.
وی گفت: در حال حاضر دیگر بیعت زبانی فایده ای ندارد؛ بلکه باید در این راه، پا به عرصه عمل گذاشته و برای تحقق دولت مهدوی تلاش کنیم.  
وی در ادامه  تصریح کرد: مسئله عهد و بیعت آنقدر مهم است که خدای متعال علاوه بر عهد الست، از پیامبرانش میثاق نبوت گرفته و امام زمان(عج الله) میثاق الله هستند.
مدیر مدرسه علمیه الزهرا(سلام الله علیها) بابل اعلام کرد: شما طلاب در کنار تحصیل باید با حضور بصیرانه خود در جامعه در شکل گیری حسینی ترین انقلاب که همان نهضت مهدوی است تلاش کرده  و با آگاهی روز افزون خود، پرده های تزویر و انحراف را کنار زده و لحظه ای از مسیر ولایت جدا نشوید.
وی در پایان خاطر نشان کرد: امروز وظیفه ما حوزویان بسیار سنگین است و باید با خود سازی و تقویت ایمان خود در جهت تحقق و اجرائی شدن وعده الهی بکوشیم و تا کلمه مبارک  " لا اله الاالله" را بر تمام جهان طنین انداز نکرده، دست از مبارزه بر نداریم.
نشست علمی- فرهنگی "وظایف منتظران در عصر کنونی" به مناسبت ایام آغاز امامت و ولایت حضرت ولی عصر(عج الله) با سخنرانی مدیر مدرسه علمیه الزهرا سلام الله علیها بابل در جمع طلاب و اساتید این مدرسه علمیه برگزار شد.

انتهاي پيام۳۱۳/۴۸

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha