سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حجت الاسلام فروهر گردهمایی سیاسی تیپ امام جعفر صادق(ع)

حوزه/ گردهمایی سیاسی با حضور مسئولین،کارکنان و سربازان تیپ۸۳ امام جعفر صادق علیه السلام در سالن اجتماعات این یگان در قم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، حجت الاسلام فروهر؛ کارشناس رسانه و فضای مجازی، ضمن اشاره به تاثیر متقابل رسانه و سیاست اظهار داشت: مقام معظم رهبری اهمیت فضای مجازی را به اندازه انقلاب اسلامی ذکر کرده اند و اگر این فضا رها شود به فرموده ایشان همانند سگ هار خطرناک خواهد بود و قتلگاه جوانان خواهد شد.

وی در ادامه به خطر تفکر لیبرالیسم در عرصه مدیریت اشاره کرد و افزود: از ابتدای انقلاب تفکر لیبرالیسم به صورت پنهانی در بین برخی از مدیران رسوخ پیدا کرد و امام خمینی(رحمه الله علیه) به خطر آنها اشاره کرد و بنی صدر و بازرگان هم از همین تفکر برای مدیریت جامعه استفاده می کردند که ناکارآمدی آن بارها نشان داده شد.

کارشناس فضای مجازی در ادامه به تعلل دولت ها در راه اندازی شبکه ملی اطلاعات اشاره کرد و افزود:اگر این کار به سرعت پیگیری شود و به سرانجام برسد بسیاری از معضلات فضای مجازی ازجمله آسیب های امنیتی و اقتصادی و اخلاقی این فضا کاهش می یابد اما متاسفانه عزم جدی و جهادی در تحقق این امر از سوی مسئولین دیده نمی شود و جوانان مبتکر این عرصه نیز در غربت به سر می برند.

وی در پایان ضمن مهم دانستن نقش روحیه جهادی در عرصه فضای مجازی اظهار داشت: همان گونه که با روحیه انقلابی در دفاع مقدس، عرصه علم و فن اوری، مسائل منطقه ای و مسائل انرژی هسته ای به پیروزی و پیشرفت های چشم گیری دست پیدا کردیم ،اگر در عرصه فضای مجازی نیز با همین روحیه وارد بشویم می توانیم نقشه های دشمن را نقش بر آب کرده و به پیروزی های بزرگی دست پیدا کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha