جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دیدار

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین مرادبیگی بر ضرورت تربیت نوجوانان و جوانان انقلابی و بسیجی تاکید کرد و گفت: نگاه روحانیون و طلاب در فعالیت‌های تبلیغی مدارس، نگاه گزارش دهی نباشد، بلکه تکلیف مدارانه عمل کنند تا بتوانند از ظرفیت های فرهنگی و تربتیتی در مدارس به خوبی بهره برداری کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ایلام، حجت الاسلام والمسلمین وعد مرادبیگی در دیدار سرمربیان حلقه صالحین شهرستان ایلام به مناسبت هفته بسیج گفت: وحدت زمینه تفکر و مقاومت و بسیج تداوم ، قدرت و مقاومت در منطقه است

وی با تاکید بر این که بسیج برگرفته از سیره پیامبر(ص) و اهل بیت(ع)، افزود: بسیج یک نهاد نورانی است که مجاهدانه و جهادی فعالیت می کند و ظرفیت های بسیار وسیعی دارد که باید در تمام عرصه های نظامی، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و ... نقش آفرینی کند

مدیر حوزه علمیه استان ایلام با اشاره به این که نیرو‌های کارآمد بسیج در صحنه اجتماع به صورت جهادی  فعالیت می کنند، بر ضرورت توسعه فرهنگ بسیجی در مدارس تاکید کرد و ابراز داشت:در حال حاضر آسیب های فضای مجازی و  انحرافات دانش آموزان را تهدید می کند و برای اصلاح این وضعیت، قریب به 90 طلبه در مدارس سراسر استان فعالیت می‌کنند.

وی با بیان این که آینده انقلاب با تربیت نوجوانان و جوانان انقلابی و بسیجی بیمه می شود، ادامه داد: نگاه روحانیون و طلاب در فعالیت‌های تبلیغی در مدارس، نگاه گزارش دهی نباشد، بلکه تکلیف مدارانه عمل کنند تا بتوانند از ظرفیت های فرهنگی و تربتیتی در مدارس به خوبی بهره برداری کنند.

حجت الاسلام والمسلمین مرادبیگی، با اشاره به ظرفیت مدارس در عرصه تربیت نوجوانان و جوانان انقلابی، تصریح کرد: برای اجرای بهتر طرح ها و برنامه های فرهنگی و تربیتی، باید فعالیت ها در مدارس افزایش یابد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha