شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کافه دار ایتالیایی که شبیه مسلمانان بود مورد ضرب و شتم قرار گرفت!

حوزه/ یک گروه از نژادپرستان مست در بریتانیا به یک کافه دار ایتالیایی در خیابان حمله کرده و از آنجایی که او چهره ای شبیه به مسلمانان و ریش داشت، او را به شدت مورد ضرب و شتم قرار دادند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از ایندیپندنت، یک گروه از نژادپرستان مست در بریتانیا، صاحب کافه ای را به سبب اینکه چهره ای شبیه مسلمانان داشت، مورد ضرب و شتم قرار داده و به وی اهانت کرده اند.

داریو آنتونیو کافه دار ایتالیایی در که در دادگاه علیه حمله کنندگان شهادت می داد، در رابطه با شب حمله گفت: در خیابان با سرعت حرکت می کردم  که یکدفعه یک بطری به سمت من پرتاب شد. خواستم فرار کنم که هرسه تای آن ها مرا محاصره کردند. هر سه نفرشان به من حمله کردند و وقتی هم که من نقش زمین شده بودم، بیشتر و بیشتر به من ضربه زدند.

وی افزود: من به آن ها گفتم چرا این کار را می کنید؟ و چون به زبان ایتالیایی صحبت می کردم آن ها عصبانی تر شده و فریادهایشان بلندتر شد. آن ها می خواستند مرا کتک بزنند، چون شبیه مسلمانان بودم!

وی به قاضی دادگاه لندن گفت که در زمان حمله ریش داشته است.

 گفته می شود بندیکت کیلهر قاضی دادگاه برای دو تن از متهمین حکم زندان صادر نکرد و تنها آن ها را به حداکثر 180 ساعت خدمات اجتماعی، 20 روز بازپروری و منع رفت و آمد به مدت 12 هفته محکوم کرد. هر دو نفر باید به قربانی غرامت پرداخت می کردند. به نظر می رسد نفر سوم که پلیس موفق به دستگیری او نشد رهبر این گروه خرابکارانه و مسبب اصلی حمله بوده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha