جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
جنبش امل لبنان

حوزه/ هیئتی از جنبش امل لبنان به ریاست خلیل حمدان به عنوان نماینده نبیه بری رئیس مجلس لبنان و شیخ حسن المصری نایب رئیس دفتر سیاسی جنبش، طلال حاطوم عضو دفتر سیاسی و صلاح فحص، رئیس دفتر جنبش امل در ایران برای مشارکت در کنفرانس وحدت، در تهران حضور یافتند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» هیئتی از جنبش امل لبنان به ریاست خلیل حمدان به عنوان نماینده نبیه بری رئیس مجلس لبنان و شیخ حسن المصری نایب رئیس دفتر سیاسی جنبش، طلال حاطوم عضو دفتر سیاسی و صلاح فحص رئیس دفتر جنبش امل در ایران برای مشارکت در کنفرانس وحدت، در تهران حضور یافتند.

خلیل حمدان که در جلسه اختتامیه به نمایندگی از نبیه بری سخنرانی خواهد کرد، گفت: ایران از مسائل امت اسلامی و در رأس آن قدس شریف که از ستم صهیونیست ها و "قرارداد قرن" رنج می برد، حمایت کرده و برای وحدت امت که تکفیر و فتنه تلاش می کنند آن را تضعیف کنند، تلاش می کند.

وی افزود: از نماد های وحدت اسلامی امام موسی صدر است که نه تنها بر وحدت اسلامی تاکید داشت، بلکه با افراطی گری و ایجاد آشوب مقابله می کرد و می گفت که نباید به قدرت های استکباری اجازه داد که اسلام و مسلمین را به بازی بگیرند.

عضو جنبش امل گفت: امام موسی صدر راهی را پیش روی جنبش امل قرار داد که همیشه منادی وحدت و تقریب باشد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha