جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سردار فتح‌الله جمیری ، فرمانده سپاه الغدیر استان یزد

حوزه / فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: حضور روحانیون و طلاب یزد در فعالیت های بسیج از ویژگی های متمایز مردم دارالعباده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، سردار فتح‌الله جمیری، فرمانده سپاه الغدیر استان یزد، صبح امروز در همایش«شکوه اقتدار» با بیان اینکه تیپ الغدیر استان یزد کارنامه بسیار درخشانی در هشت سال دفاع مقدس دارد گفت: این را من متعدد از فرماندهان نیروی زمینی سپاه شنیدم که افتخار می‌کردند که سپاه الغدیر و تیپ همیشه پیروز الغدیر یزد در هشت سال دفاع مقدس در هیچ خطی قرار نگرفت که یک قدم عقب ‌نشینی کند.

وی با اشاره به اینکه مردم ولایتمدار یزد در انقلاب اسلامی جلودار بودند اظهار کرد: مردم ولایتمدار یزد در دوران دفاع مقدس خوش درخشیده و کارنامه بسیار درخشانی از در تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی بر جای گذاشتند.

جمیری گفت: اینکه هیچ خطی توسط این تیپ عقب نشینی نشد و تا به پیروزی نرسیدند به عقب برنگشتند نشان از ایثارگری‌های مردم این استان در زمان هشت سال جنگ تحمیلی است.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به اینکه امروزه بسیجیان یزد در همه عرصه‌ها فعالیت‌های خوبی دارند تصریح کرد: خواهران و برادران بسیجی این استان با تلاش‌ها و همتی که دارند، توانستند دستاوردهای بسیار خوبی در تمام زمینه‌ها داشته باشند.

وی در پایان بیان کرد: از دیگر شاخص‌های این استان حضور پرشور عزیزان روحانی و طلبه است و در یزد حوزه‌های علمیه قوی و توانمندی وجود دارد که این استان را از استان‌های دیگر متمایز کرده است.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha