جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مدیر حوزه علمیه یزد

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین شمس با بیان اینکه دشمن به دنبال تفرقه بین مردم یزد و اصفهان است، گفت: امروز برای بیست و هفتمین بار شنیدیم که خط لوله انتقال آب به یزد با تخریب مواجه شد که هزینه‌های میلیاردی بسیاری را در پی داشته و امیدواریم دیگر شاهد این اتفاقات نباشیم.

حجت الاسلام والمسلمین محمد شمس در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، با انتقاد از حرکت‌های تخریبی خط انتقال آب یزد که طی یک سال گذشته صورت گرفته است، اظهار داشت: امروز برای بیست و هفتمین بار شنیدیم که خط لوله انتقال آب به یزد با تخریب مواجه شد که هزینه‌های میلیاردی بسیاری را در پی داشته و امیدواریم دیگر شاهد این اتفاقات نباشیم.

مدیر حوزه علمیه یزد به خسارت‌هایی که به خط لوله انتقالی آب یزد طی این یک سال وارد شده، اشاره کرد و افزود: اینکه امروز شاهد تخریب خط لوله آب از استان اصفهان به یزد هستیم چیزی جز مسئله توطئه‌های دشمنان نیست.

وی تصریح کرد: این اقدامات تخریبی و خسارت بار نشان از نقشه‌هایی است که دشمنان انقلاب و اسلام در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به کار بسته اند.

استاد حوزه علمیه یزد ادامه داد: سال‌های سال است که مردم یزد و اصفهان بدون هیچ مشکلی از یک منبع آبی استفاده می‌کردند و حتی در بسیاری از موارد از خودگذشتگی هم نسبت به هم داشتند، ولی در  مدت اخیر شاهد برخی نامهربانی‌ها هستیم که متاسفانه برخی بدون اینکه از عقوبت کارهایشان مطلع باشند دست به این عمل ناپسند می‌زنند.

هدف دشمن از بین بردن انسجام و همبستگی ملی است

وی با بیان اینکه شکی در این نیست که دشمن پشت تمام اتفاقات رخ داده بین مردم یزد و اصفهان است، گفت: وقتی که دشمن طی این چهل سال با هر نیرنگ و فریبی نتوانست به اسلام و انقلاب صدمه بزند، تلاش خود را برای تفرقه بین ملت ایران و ایجاد تنش‌های قومیتی و بروز برخی اتفاقات در شهرهای هم مرز به کار بست تا بتواند از این طریق اتحاد و همبستگی مردم را در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از بین ببرد.

حجت الاسلام والمسلمین شمس اضافه کرد: مردم استان‌های یزد و اصفهان شاید مقداری به علت این اتفاقات ناخوشایندی که پیش آمده، گله‌مند باشند، ولی دشمن باید مطمئن باشد که با هیچ ترفندی نمی‌تواند سبب از بین رفتن اتحاد و همبستگی ملت ایران شود و بدون شک در این نقشه و توطئه هم به مانند سال‌های گذشته با شکست روبه رو خواهد شد.

مدیر حوزه علمیه یزد با تاکید بر اینکه در راستای تامین خط انتقال آب یزد نیازمند توجه و اقدامات جدی دولت هستیم، تصریح کرد: از مردم استان اصفهان و یزد درخواست داریم که صبور باشند؛ تا از این برهه حساس عبور کنیم و شکست دشمن را در این توطئه با یکدیگر جشن بگیریم.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha