جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالله حاجی صادقی

حوزه / نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به سه ویژگی اصلی بسیجیان گفت: امروزه دشمن بروی فرهنگ بسیجی تمرکز کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از یزد، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی، نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز در همایش اقتدار بسیجیان که در مسجد حظیره یزد برگزار شد، به ویژگی های بسیجیان اشاره کرد و گفت: ولایت مداری و تبعیت بی چون و چرا از ولایت فقیه یکی از مهمترین ویژگی های بسیجیان است.

این مقام مسئول دومین ویژگی بسیجیان را خدامحوری و صداقت عنوان کرد و افزود: بسیجیان هیچگاه دنبال نشان دادن خود نبوده و نیستند و مخلصانه برای کشور و مردم خود تلاش می کنند تا به نتیجه اصلی دست یابند و در این راستا خدای متعال هر کسی را مجاهدانه تلاش کند را به جهانیان معرفی می کند.

وی خاطر نشان کرد: روحیه جهادی و انقلابی از سومین ویژگی بسیجیان است که زودگذر هم نیست، بلکه تا زمانی که توانایی داشته باشند، از تلاش و همت دست بر نمی دارند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حاجی صادقی در ادامه یکی از خطرناک ترین مسئله تهدید کننده انقلاب و اسلام از گذشته تا کنون را مسئله لغزش فکری دانست و تاکید کرد: مسئله لغزش فکری از زمان ائمه اطهار(ع) تا کنون بوده است که یکی از خطرناک ترین مسائل است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: علت بقای این انقلاب در این چهل سال بسیج است که نیروی انقلابی آماده سربازی و اجرای فرامین رهبری‌های ولایت را در خود دارد و این همان چیزی است که همه ائمه اطهار(ع) در فراق آن می‌سوختند.

وی با اشاره به اینکه دشمن امروزه به دنبال جسم بسیجیان نیست، تاکید کرد: آنها دنبال این هستند که فرهنگ بسیجی را در کشور از بین ببرند که این مسئله نیز نیاز به توجه و اقدامات جدی دارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حاجی صادقی در پایان تصریح کرد: اینکه انقلاب اسلامی طی چهل سال گذشته با وجود این همه دشمنی هایی که روا داشته، توانسته به خوبی راه خود را طی کند و حتی با این شرایط دشوار پیشرفت هایی را در عرصه های مختلف به دست آورد، نوعی معجزه است.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha