پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام اسلامی

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: مقام معظم رهبری در بیانات خود همواره بر این نکته مهم سفارش می فرمایند که روحانیت باید ارتباط بیشتری با مردم به خصوص نسل نوجوان و جوان داشته باشد و به شبهات آنان پاسخ دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی در جمع طلاب مدرسه علمیه شهید مصطفی خمینی(ره) شهرستان تاکستان، بر بهره گیری بیشتر از روایات و احادیث ائمه معصومین(ع) تاکید کرد و گفت: امامان معصوم در روایات و احایثی که از خود برای مردم به یادگار گذاشته اند، نقشه و مسیر راه زندگی مسلمانان را به خوبی ترسیم کرده اند.

وی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری در بیانات خود همواره بر این نکته مهم سفارش می فرمایند که روحانیت باید ارتباط بیشتری با مردم به خصوص نسل نوجوان و جوان داشته باشد و به شبهات آنان پاسخ دهد.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: علاوه بر مباحثی که دشمنان مطرح می کنند ما با هزاران کتاب، رسانه و برنامه های مختلف مواجه هستیم که باید در برابر آنها از اسلام و مکتب اهل بیت(ع) دفاع کنیم.

امام جمعه شهرستان تاکستان تصریح کرد: امروز شبهات در حال گسترش است و باید شما طلاب وروحانیون علاوه بر اینکه با جوانان در ارتباط باشید، شبهات وارد بر دین اسلام را به خوبی پاسخ دهید.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha