شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
فولادشهر

حوزه/ نشست سیاسی با سخنرانی مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان اصفهان و با حضور اساتید، کادر و طلاب، در مدرسه علمیه صالحات فولادشهر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، حجت الاسلام ميثم حاج احمد، مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان اصفهان به مناسبت بزرگداشت هفته بسيج، در جمع طلاب مدرسه علميه صالحات فولادشهر، گفت: طلاب بايد در فضاي مجازي پیرامون مسائل سياسي - اجتماعي كشور فعاليت کنند، نه سلبریتی ها که حتی فرزندان خود را در کشورهای دیگر به دنیا می آورند.

مسئول سازمان بسيج طلاب و روحانيون استان اصفهان به كنوانسيون FATF  يعني مبارزه با پولشويي و در واقع مسلط شدن به تمام اطلاعات بانكي كشور اشاره کرد و افزود: شوراي نگهبان بیش از ۲۰ ايراد به این كنوانسيون وارد کرد.

حجت الاسلام حاج احمد با بیان این که در آيات 118 تا 120 سوره مباركه آل عمران به این نکته اشاره دارد که دشمن تا زمانی که ما دست از اعتقادتمان بر نداریم، از دشمني كوتاه نمي آيد، افزود: مقام معظم رهبري فرمودند که اسرائیل 25 سال آینده را نخواهد دید و مدافعان حرم گفتند ما در جهت تحقق منويات ایشان نخواهیم گذاشت نابودی اسرائیل به 25 سال برسد و اسرائیل در زمان کمتری باید از صحنه روزگار محو شود.

رئیس سازمان بسیج طلاب استان اصفهان با اشاره به آیاتی از قرآن کریم در زمینه بالا بردن توان نظامی، گفت: اقتدار موشكي ما در عرصه بين المللي توان ما را بالا برده و تا وقتي این اقتدار وجود دارد، يك گلوله هم به خليج فارس شليك نخواهد شد. پس ما به دولتمردان تأكيد مي كنيم شما محكم بايستيد و دنبال مذاكره نباشيد و اجازه دخالت در مسائل كشور را به بيگانگان ندهيد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha