چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
تجلیل از سه مهدی‌یاور افتخاری در کانون امامت و مهدویت

حوزه/ در نخستین جلسه درس اخلاق مدیران کانون های انجمن علمی فرهنگی طلاب، سه نفر از مدیران مهدی‌یاور افتخاری در کانون امامت و مهدویت تجلیل شدند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، نخستین جلسه درس اخلاق مدیران کانون‌های انجمن علمی فرهنگی طلاب‌ در ترم تحصیلی جاری، با حضور بانو گل‌گیری برگزار شد.

بر اساس این گزارش: در این جلسه و به مناسبت ایام آغاز امامت و وصایت حضرت ولی عصر عجّل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف، سه نفر از مدیران که به عنوان مهدی‌یاور افتخاری در کانون امامت و مهدویت انجمن علمی فرهنگی طلاب عضو هستند، مورد تجلیل قرار گرفتند.

در این مراسم، خانم طاهره حیدری‌مجد مدیر طرح تربیت مدرس، خانم شیوا فتح‌الله‌زاده مدیر مرکز تخصصی تفسیر و علوم قرآن و خانم فهیمه فیضی مدیر مرکز تخصصی حکمت اسلامی به عنوان «مهدی‌یاوران افتخاری» معرفی شدند.

خانم حیدری مجد به عنوان مهدی‌یاور افتخاری در عرصه «تبیین و ترویج معارف علمی و معرفتی حضرت حجت علیه‌السلام» است و خانم فتح الله‌زاده به عنوان مهدی‌یاور افتخاری در عرصه «جهاد علمی، معنوی و مدیریت مرکز علمی» معرفی شد.

 خانم فیضی نیز به عنوان مهدی‌یاور افتخاری در عرصه «تبیین و دفاع از معارف حقه امامت» به ویژه حضرت حجت عجّل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف در برنامه‌های علمی و ترویجی و نیز مدیریت مرکز علمی تجلیل شد.  

 

 

۳۱۳/۳۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha