پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
فراخوان دریافت طرح‌های پژوهشی سینمایی و حمایت از پایان نامه‌های طلاب

حوزه/ مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و سازمان سینمایی کشور فراخوان دریافت طرح‌های پژوهشی سینمایی و حمایت از پایان نامه‌های سینمایی طلاب حوزه های علمیه را برگزار می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، رفیع الدین اسماعیلی با اشاره به فراخوان دریافت طرح‌های پژوهشی سینمایی و حمایت از پایان نامه‌های طلاب گفت: در این فراخوان محورهای اصلی اعلام شده توسط دو مرکز بدین شرح است: فقه و سینما، حکمت سینما، قرآن و سینما، دین، سینما و ژانر، دین، سینما و جامعه، آسیب شناسی آثار سینمای ایران از منظر دینی و سینمای ایران و عرصه بین الملل.

وی ادامه داد، میزان مبلغ عقد قرارداد در طرح های پژوهشی باتوجه به کیفیت کار بوده و میزان مبلغ حمایتی در پایان نامه ها در مقطع  کارشناسی ارشد و سطح 3 مبلغ 30.000.000 ریال و در مقطع دکتری و سطح 4 مبلغ 50.000.000 ریال می‌باشد.

اسماعیلی در پایان افزود، آخرین مهلت ارسال طرح تا پایان بهمن 1397 بوده و علاقه مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت درخواست به پورتال مرکز فرهنگی هنری به آدرس www.Eshragh.ir مراجعه نمایند. همچنین جهت مراجعه حضوری به آدرس قم، خیابان شهداء (صفائیه)، کوچه 21، فرعی اول، سمت چپ، مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی مراجعه نموده و یا با شماره 31155157-025 تماس حاصل نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha