جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام اصغر قدیمی

حوزه/ دبیر مجمع علمای خراسان شمالی با بیان این‌که استراتژی ایران در منطقه و جان‌فشانی مدافعان حرم فوق تصور کارشناسان نظامی و دفاعی دنیا بوده است، گفت: برخلاف ادعای برخی به‌ظاهر روشنفکر، نسل جدید انقلاب پرشورتر از نسل دوران دفاع مقدس پای انقلاب ایستاده و نمی‌گذارند کوچک‌ترین جسارتی به اسلام، انقلاب و رهبری بشود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام اصغر قدیمی، شامگاه امروز در نشست بسیجیان استان با گرامیداشت هفته بسیج، اظهار کرد: نقش‌آفرینی ایران در عراق و سوریه معادلات سیاسی و نظامی غرب در منطقه را بر هم زده، به‌گونه‌ای که رؤیای تسلط بر خاورمیانه تبدیل به کابوسی برای سردمداران غربی شده است.

دبیر مجمع علمای خراسان شمالی با بیان این‌که استراتژی ایران در منطقه و جان‌فشانی مدافعان حرم فوق تصور کارشناسان نظامی و دفاعی دنیا بوده است، خاطرنشان کرد: برخلاف ادعای برخی به‌ظاهر روشنفکر، نسل جدید انقلاب پرشورتر از نسل دوران دفاع مقدس پای انقلاب ایستاده و نمی‌گذارند کوچک‌ترین جسارتی به اسلام و انقلاب و رهبری بشود.

حجت‌الاسلام قدیمی، حفظ روحیه جهادی، انقلاب و شهادت‌طلبی میان بسیجیان را مایه یأس دشمنان دانست و افزود: دشمن توانایی مقابله با این نسخه شیعه و اسلام را ندارد، چراکه اگر می‌توانست، فرهنگ و مکتب عاشورا را از اذهان ملت‌های آزادیخواه جهان پاک می‌کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود شهدای مدافع حرم را تربیت‌یافتگان مکتب سرخ حسینی و ادامه‌دهنده راه شهدای انقلاب اسلامی و دوران هشت سال دفاع مقدس دانست و گفت: مدافعان حرم از نسل شلمچه، فکه و طلاییه هستند و به‌خوبی ثابت کردند که حتی اگر شده خارج از مرزهای جغرافیایی از اسلام دفاع می‌کنند.

حجت‌الاسلام قدیمی با تأکید بر این‌که شهدای مدافع حرم پرچم اسلام و حرم امن الهی را در حریم اهل‌بیت(ع) به اهتزاز درآوردند، تصریح کرد: تاریخ نشان داده در هر برهه‌ای انسان‌های آزادمردی بودند که وجود خود را نثار بقای اسلام کردند تا حق پایدار بماند، در حقیقت تا حق و باطل وجود دارد باید مبارزه کرد.

دبیر مجمع علمای خراسان شمالی با تأکید بر این‌که ملت ایران هیچ‌گاه فریب لبخندها و تهدیدهای دشمنان را نخورده است، اظهار داشت: تاریخ انقلاب اسلامی ایران و نیروی مقاومت بسیج نیز ثابت کرده که هرگاه ایستادگی و مقاومت در دستور کار قرار گرفته است پیروز میدان بوده‌ایم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha