شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
ماموستا عبدالرحمن خدایی

​حوزه/ امام جمعه سنندج گفت: وحدت در این کشور جاری و ساری است و توطئه های دشمنان برای ایجاد دودستگی در کشور هرگز محقق نمی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، ماموستا عبدالرحمن خدایی صبح امروز در جمع تعدادی از خانواده های شهدای اهل سنت سنندج، اظهار داشت: در زمان جنگ تحمیلی همه اقوام و مذاهب ایران اسلامی برای دفاع از میهن به جبهه های جنگ شتافتند.

امام جمعه سنندج تاکید کرد: کردستان جزو اولین استان های کشور بود که درگیر درگیری های مسلحانه دشمنان گردید و فرزندان این دیدار برای دفاع از میهن و کشور در مقابل عوامل استکبار قرار گرفتد و مجاهدت های بسیاری آفریدند.

ماموستا خدایی ادامه: همین دفاع از میهن و حضور همه فرزندان ایران از هر قوم و مذهب نشان می دهد که وحدت در این کشور جاری و ساری است و توطئه های دشمنان برای ایجاد دودستگی در کشور هرگز محقق نمی شود.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری کردستان را سرزمین مجاهدت های خاموش عنوان فرموده اند، تاکید کرد: بسیاری از جوانان و مردان این دیار در اوایل انقلاب با دستان خالی در مقابل گروهک ها و دشمنان انقلاب قرار گرفتند و در بیش از 5 هزار و 400 شهید تقدیم این نظام کرده اند که این برای مردم کُرد مایه افتخار و سربلندی است.

امام جمعه سنندج ادامه داد: شما خانواده های شهدای استان کردستان باید افتخار کنید که فرزندانتان با شجاعت پشت به دنیا کردند و جان و هستی خود را برای بقای انقلاب و کشور فدا نمودند، پس جایگاه شما خانواده های شهدا هم در پیشگاه خداوند متعال و هم در نزد مردم بسیار والا و ارزشمند است.

ماموستا خدایی در پایان سخنان خود تاکید کرد: از مسئولان و متولیان امر درخواست داریم که توجه بیشتری به خانواده های شهدا و ایثارگران داشته باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha