جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مدیر حوزه علمیه یزد

حوزه / مدیر حوزه علمیه یزد برخی از اساتید فقط مدرس هستند، گفت: آنها پس از این که تدریس تمام می شود دیگر کاری به طلاب ندارند که شایسته نیست بلکه رفتار استاد و شاگرد باید به نحوی باشد که احساس پدر و فرزندی ایجاد و طلبه ذوق و شوق ادامه راه پاک را در خود زنده کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، حجت الاسلام والمسلمین محمد شمس در جلسه اعضای شورای حوزه علمیه یزد با مدیران مدارس علمیه استان که سالن همایش مدیریت حوزه علمیه یزد برگزار شد ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مدیران و اساتید محترم حوزه علمیه استان یزد به بیان گزارشی از عملکرد مدارس در سال گذشته تحصیلی اشاره کرد و گفت: طی سال گذشته و امسال شاهد رشد معدل مدارس علمیه بودیم که بازهم نیاز است که مدیران نسبت به رشد آموزشی توجه ویژه داشته باشند.

مدیر حوزه علمیه یزد با تاکید بر اینکه مدیران مدارس علمیه باید نسبت به مباحث تهذیبی طلاب تلاش مضاعف تری داشته باشند، تصریح کرد: ان شاءالله در آینده شاهد این باشیم که ذی طلبگی پررنگ تر از گذشته شود و اخلاق نیک در بین طلاب افزایش یابد.

وی با اشاره به اینکه اساتید باید به نحوی عمل کنند که طلاب از نظر اخلاقی رشد داشته باشند خاطر نشان کرد: طلاب باید به شکلی عمل و رفتار کنند که دغدغه برای نماز جماعت در آنها مشهود باشد.

حجت الاسلام والمسلمین شمس با بیان اینکه متاسفانه برخی از اساتید فقط مدرس هستند، عنوان کرد: آنها پس از این که تدریس تمام می شود دیگر کاری به طلاب ندارند که شایسته نیست؛ بلکه رفتار استاد و شاگرد باید به نحوی باشد که احساس پدر و فرزندی ایجاد و طلبه ذوق و شوق ادامه راه پاک را در خود زنده کند.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha