پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام فلاحی

حوزه/ معاون فرهنگی حرم کریمه اهل‌بیت(س) از ابلاغ سند راهبردی الگوی پایه اسلامی ایرانی پیشرفت توسط رهبر انقلاب اسلامی یاد کرد و گفت: آستان‌های مقدس باید سهم خود را در این سند مشخص کنند چراکه تاکنون فعالیت‌های خاصی در مورد این سند نداشته‌ایم و باید فعالیت‌های خود را افزایش دهیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام صفر فلاحی امروز در نشست کارگروه پژوهش اعتاب مقدس که در سالن جلسات ساختمان اداری مسجد مقدس جمکران برگزار شد، طی سخنانی اظهار کرد: این کارگروه‌ها برای این است که اعتاب مقدس تعامل و هم‌افزایی را دنبال کنند تا روند خدمت‌رسانی به زائران از نظر کمی و کیفی افزایش داشته باشد.

وی اضافه کرد: آموزش‌های عمومی برای خادمان اهمیت بسیاری دارد و می‌توان تعداد قابل توجهی از واژه‌های مهم برخی زبان‌ها را به همه خادمان آموزش دهیم تا در سطح کلی ارتباط‌گیری خادمان با زائران دنبال شود اما در این میان باید نسبت به آموزش خادمان متخصص نگاهی ویژه داشته باشیم.

معاون فرهنگی حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) خاطرنشان کرد: در حوزه پژوهش باید موضوع‌های مشترک مشخص شود تا چند مجموعه در کنار یکدیگر بتوانند به صورت جمعی به پژوهش و بررسی بپردازند.

وی با بیان اینکه مدیریت‌های پژوهش آستان‌ها به صورت تخصصی در برخی از موضوع‌ها عملکردهای ویژه‌ای را دنبال کرده‌اند، مطرح کرد: باید به دنبال استفاده از تجربیات علمی آستان‌ها و تکمیل پژوهش‌ها باشیم.

حجت‌الاسلام  فلاحی از ارائه سند راهبردی پایه الگوی اسلامی ایرانی  پیشرفت توسط رهبر انقلاب اسلامی یاد کرد و گفت: آستان‌های مقدس باید سهم خود را در این سند مشخص کنند، چراکه تاکنون فعالیت‌های خاصی در مورد این سند نداشته‌ایم و باید فعالیت‌های خود را افزایش دهیم.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha