جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام سید جعفر موسوی ، مدیر مدرسه علمیه ولی عصر(عج) اهواز

حوزه/ حجت الاسلام موسوی، از راه‌اندازی سطح ۴ تبلیغ در اهواز خبرداد و گفت: إن‌شاءالله پیگیر آن هستیم که سطح ۴ حوزه را در رشته تبلیغ راه‌اندازی کنیم و طلاب را در زمینه تبلیغ، متخصص و توانمند کنیم.

حجت الاسلام سید جعفر موسوی، مدیر مدرسه علمیه ولی عصر(عج) اهواز، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به فعالیت های تبلیغی مدرسه علمیه ولی عصر(عج) اهواز، اظهار داشت: این مدرسه علمیه از سال ۱۳۸۰ تحت اشراف آیت الله موسوی جزایری، فعالیت خود را آغاز نمود اما با افزایش تعداد طلاب، ساختمان جدیدی با همکاری سپاه پاسداران و قرارگاه محرومیت‌زدایی، خیرین، سازمان‌ها و نهادهای دولتی و مردم‌نهاد خریداری و بازسازی شد.

وی، توجه به روحیه پاک و تقویت طلبه انقلابی را یکی از دستورالعمل‌های اصلی مدرسه علمیه دانست و تصریح کرد: آنچه برای کادر مدیریتی مدرسه، مورد توجه قرار گرفت، «تربیت روحانیت پاکیزه»، «آگاه»، «عاقل»، «عالم» و «فعال» است که مقام معظم رهبری چنین روحانیتی را سبب روشن شدن چراغ فضیلت در میان اندیشه‌های متراکم دنیوی و تأمین معنویت در جامعه می‌داند.

حجت الاسلام موسوی، با بیان اینکه طلاب پس از جذب دقیق و گذراندن پنج سال، موفق به اخذ سطح ۲ تبلیغ می‌شوند، گفت: طلاب حین تبلیغ در مناطق محروم، سطح ۳ حوزه را در مدت سه سال طی کرده و پس از آن نیز به صورت رسمی، مشغول تبلیغ شریعت ناب اسلامی می‌شود.

مدیر مدرسه علمیه ولی عصر(عج) اهواز، با بیان اینکه برای تبلیغ در مناطق، از طلاب بومی استفاده می‌کنیم، اظهار داشت: تلاشمان بر این بوده تا طلاب پذیرش شده را صرفاً در مناطق محل سکونت خودشان برای امر تبلیغ به کار گیریم تا اثرگذاری مطلوب‌تری را شاهد باشیم.

وی از راه‌اندازی سطح ۴ تبلیغ در اهواز خبرداد و در پایان تصریح کرد: إن‌شاءالله پیگیر آن هستیم که سطح ۴ حوزه را در رشته تبلیغ راه‌اندازی کنیم و طلاب را در زمینه تبلیغ، متخصص و توانمند کنیم.

 

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha