پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
امام جمعه شیراز

حوزه/ امام جمعه شیراز با تاکید بر ضرورت معرفی دستاوردهای انقلاب، گفت: گزارش بد نیست، اما برخی مواقع کاغذ می فرستیم که چه کسی باید بخواند، بنابراین باید مستند سازی کنیم که در ایران زیاد بر روی آن کار نشده است، امروز ابزاری که در اختیار مردم است قضایا را آسان کرده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین لطف الله دژکام، ظهر امروز در جلسه شورای سیاست گذاری راهبردی ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که در سالن جلسات دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری برگزار شد، برگزاری چنین جلساتی را مطلوب دانست و اظهار داشت: امسال جشن پیروزی چهلمین سال انقلاب اسلامی را همانند سال گذشته بلکه پرشورتر برگزار خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه وضعیت فعلی کشور را به خوبی بشناسیم، افزود: کارشناسان اقتصادی معتقدند آنچه امروز پیش آمده ظاهری نگران کننده دارد، اما اگر یک سال صبر کنیم تغییر عمده ای ایجاد خواهد شد و ثمره دغدغه مقام معظم رهبری را خواهیم دید.

امام جمعه شیراز ادامه داد: همه باید ضمن بزرگداشت پیروزی انقلاب اسلامی، صبر انقلابی را در جامعه رواج دهیم، البته فشار های سنگینی روی دوش مردم است، اما این نجابت مردم ایران است که این ها را اظهار نمی کنند.

حجت الاسلام والمسلمین دژکام با اشاره به اینکه همه کارگروه ها باید هرچه در توان دارند برای نشان دادن عظمت آن تلاش کنند، خاطرنشان کرد: باید در چارچوب های ارزشی تلاش کرد اگر فراتر از آن اقدام شود کار اشتباهی است.

وی با بیان اینکه برای نشان دادن عظمت انقلاب باید سلیقه نشان داد، عنوان کرد: انقلاب پشتوانه مردمی دارد، باید ارتباط انقلاب با مردم نمود پیدا کند.

امام جمعه شیراز با اشاره به اینکه اقدام باید برای رضای خداوند باشد نه برای ارائه گزارش صورت گیرد، تاکید کرد: گزارش بد نیست، اما برخی مواقع کاغذ می فرستیم که چه کسی باید بخواند، بنابراین باید مستند سازی کنیم که در ایران زیاد بر روی آن کار نشده، امروز ابزاری که در اختیار مردم است قضایا را آسان کرده است.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha