جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام عابدینی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در قزوین گفت: در بسیاری از عرصه‌های علمی کشور به پیشرفت‌های بزرگی دست یافته است و جزو ۱۰ کشور برتر دنیا هستیم و اینها را باید با آمار و ارقام دقیق به مردم منتقل کنیم و اجازه ندهیم عده‌ای دستاوردهای انقلاب را ضایع کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی، در گردهمایی ائمه جمعه استان قزوین که در دفتر امام جمعه شهر نرجه برگزار شد، گفت: ضرورت دارد نهادهای انقلابی هم افزایی بیشتری داشته باشند و بر اساس آیه «واعتصمو بحبل‌الله جمیعاً» عمل کنند تا منشأ برکات بیشتر باشند و بتوانند آرمان‌های انقلاب را محقق کنند.

رئیس شورای حوزه علمیه قزوین با بیان این که امروز ائمه جمعه و روحانیون پرچم‌داران انقلاب و فرماندهان قرارگاه‌های فرهنگی نماز جمعه به عنوان پایگاه انقلاب هستند و باید با جدیت پای کار انقلاب باشند، افزود: کسانی که می‌خواهند دستاوردهای انقلاب دیده نشود، بساطشان برچیده خواهد شد،

نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین تصریح کرد: در بسیاری از عرصه‌های علمی کشور به پیشرفت‌های بزرگی دست یافته است و جزو 10 کشور برتر دنیا هستیم و اینها را باید با آمار و ارقام دقیق به مردم منتقل کنیم و اجازه ندهیم عده‌ای دستاوردهای انقلاب را ضایع کنند.

وی خاطرنشان کرد: زمانی انقلاب اسلامی به چهار دیواری فیضیه خلاصه می‌شد و رژیم ستمشاهی آنجا را با زور و شکنجه از طلبه‌ها گرفت، اما امروز می‌بینیم به برکت انقلاب اسلامی مرزهای انقلاب اسلامی به کشورهای یمن، سوریه، لبنان و غزه توسعه یافته است.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی بیان کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی دست آمریکایی ها و اجانب از کشور ما کوتاه شد و پیشرفت های عظیم نظامی به جایی رسیده که مقام معظم رهبری می‌فرمایند «اگر اسرائیل غلطی بکند، تل‌آویو و حیفا را با خاک یکسان می‌کنیم»، اینها دستاوردهای عظیمی است که کشور پس از انقلاب به دست آورده است.

وی اظهار کرد: زمانی اسرائیلی‌ها در همین دشت قزوین بخش زیادی از برنامه‌ریزی کشاورزی را در دست گرفته بودند و مردم را عمله خود می‌دیدند و مانند ارباب ناخوانده هر غلطی انجام می‌دادند.

استاد حوزه علمیه قزوین در ادامه با تقدیر از برگزار کنندگان کنگره سه هزار شهید استان قزوین، اظهار کرد: کنگره سه هزار شهید استان قزوین با شکوه بسیار زیادی برگزار شد و از همه عزیزان سپاه، بسیج و مسئولانی که زحمات زیادی را متحمل شدند، قدردانی می‌کنیم.

وی با بیان اینکه برنامه پنج روزه برای کنگره شهدا در کشور کم نظیر بود، تصریح کرد: برنامه‌های کنگره از روز نخست تا روز پنجم با شور و شوق بسیار زیاد و حضور گسترده مردم برگزار شد و تلاش‌های شبانه روزی متولیان امر، اثرگذاری این حرکت عظیم را افزایش داد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha