پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام تقی خانی

حوزه/ حجت الاسلام تقی خانی به پخش سریال های قرآنی و مذهبی از رسانه ملی را با اهمیت دانست و گفت: پخش سریال های یوسف پیامبر، مختارنامه، حضرت علی (ع)، و... بسیار تاثیر گذار بود و باید این روند به خوبی تداوم داشته باشد، تا خانواده ها و جوانان با سیره و روش زندگی ائمه معصومین(ع) بیشتر آشنا شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از قزوین، حجت الاسلام شعبان تقی خانی در جمع طلاب مدرسه علمیه کوثر خواهران قزوین، با اشاره به اهمیت تبلیغ، به بیان شیوه های تبلیغ اخلاق محور پرداخت و گفت: اگر در عرصه تبلیغ به دنبال تاثیر گذاری هستیم، باید الگوی خود را رسول مکرم اسلام(ص) قرار داده و در مسیر تبلیغ دین، دین را با اخلاق حسنه یاری کنیم، چرا که امروز دشمنان جوانان ما را به خوبی شناخته و با نشان دادن چراغ سبزهای کاذب، به سوی خود جذب می کند.

استاد حوزه علمیه قزوین گفت: امروز بیش از گذشته نیازمند اخلاق هستیم، چرا که مخاطبان ما تشنه معارف حقه دین بوده و طلاب باید احکام فردی و اجتماعی  و دیدگاه های اسلام در موضوعات مختلف را به خوبی و جذاب تبیین کنند.

حجت الاسلام تقی خانی به نقش مهم خانواده ها در جامعه اشاره و  بیان کرد: مهم‌ترین توطئه امروز دشمنان دین مبین اسلام در راستای نابودی ارزش‌های دینی جامعه اسلامی و بنیان خانواده است و می‌توان به صراحت عنوان کرد که اگر این نهاد با خطر مواجه شود، جامعه دچار نابودی خواهد شد.

وی اظهار کرد: حجاب و عفاف از سوی دشمنان دین مبین اسلام مورد هجمه قرار گرفته و جوانان را از طریق رسانه‌هایی که در اختیار دارند به سمت بدحجابی و بی حجابی ترغیب می‌کنند، لذا والدین باید برای خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان دقت لازم را داشته باشند.

حجت الاسلام تقی خانی به پخش سریال های قرآنی و مذهبی از رسانه ملی را با اهمیت دانست و گفت: پخش سریال های یوسف پیامبر، مختارنامه، حضرت علی(ع)، و... بسیار تاثیر گذار بود و باید این روند به خوبی تداوم داشته باشد، تا خانواده ها و جوانان با سیره و روش زندگی ائمه معصومین(ع) بیشتر آشنا شوند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha