جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
شهید حجت اسدی

حوزه/ مسئول امور فرهنگی مدرسه علمیه کوثر گفت:شهید حجت اسدی در تمام برنامه های فرهنگی که در این شهر داشتند اخلاص در کارها اولویت اصلی وی بود.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، جمعی از طلاب واساتید مدرسه علمیه کوثر خواهران با حضور در منزل طلبه مدافع حرم، شهید حجت اسدی یاد و خاطره وی را گرامی داشتند. در این دیدار معنوی، خانم هماینلو به خصوصیات اخلاقی وبصیرتی این شهید پرداخت و گفت: خون پاک خویش را نثار کرد تا پای نامحرم به حریم امن زینبی(س) گشوده نشود.

خانم هماینلو خاطرنشان کرد: شهید اسدی دوری از دنیاگرایی بود، وی بارها در دفاع از حریم اهل‌بیت(ع) کوشش کرد و در آخر نیز در راه دفاع از حرم حضرت زینب کبری(س) به درجه رفیع شهادت نائل شد.

استاد حوزه علمیه خواهران تصریح کرد:این شهید والا مقام علاوه بر اینکه به تحصیل دروس علوم حوزوی پرداخته بود، ولی در بیشتر برنامه های فرهنگی و بصیرتی در این شهر پیشقدم بود و در کارها وبرنامه های خود اخلاص را اولویت اصلی خود قرار داده بود.

وی به نقش شهدای مدافع حرم پرداخت وبیان کرد: شهدای مدافع حرم دست به جهاد زده و به جنگ کفار و شیاطین رفتند و در نزد خدا پاداشی بس عظیم دارند.

مسئول امور فرهنگی مدرسه علمیه کوثر خواهران بیان کرد: رشادت های مدافعان حرم برای نسل جدید تشریح، تبیین و بازگو شود، چرا که این شهدا مایه عزت، آبرو و سربلندی دنیای اسلام در جهان امروزهستند.

سپس همسر شهید حجت اسدی به ذکر خاطره ای از این شهید بزرگوار پرداخت و بیان کرد: همسرم مداح بودند وبه هیچ عنوان اجازه نمی دادند که در برخی از برنامه ها، اسم وی را در بنرها قرار دهند.

خانم نظری بیان کرد:قرار بود یکی از وزرا در مجلسی تشریف بیاورند و همه لباس های آنچنانی به تن کرده بودند، ولی شهید اسدی با لباس های ساده حضور داشتند و در خواستگاری هم ملاک ایشان تقوا بود.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha